Jump to content

GTA IV slecht einde?


-TonyStark-

Recommended Posts

Tja, het is net het echte leven hè, daarin gebeuren ook wel eens dingen die we niet wensen. Maar ik geef toe, toen Kate voor m'n ogen werd doodgeschoren... :cry: Haha, lol. Het past bij het verhaal, ik heb er geen moeite mee hoor. En je kan altijd een nieuwe savegame aanmaken, kan je steeds weer opnieuw met een taxi van Roman uit met Kate.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk wel.

Je hebt geen mooi episch einde.

Je mag kiezen tussen je toekomstige vrouw of je trouwe neef.

Tuurlijk koos ik voor Roman maar jammer jammer jammer.

ik voor de vrouw :engel:

Bewerkt: door PS3D
Link to comment
Delen op andere websites

Tja het is eigenlijk cliché GTA einde, er is een verrader die eventueel iemand vermoord of iets opblaast en het hoofdpersonage kan hem dan weer gaan vermoorden door eerst 50 000 mensen af te schieten, dan een achtervolging te doen met elk soort voertuig in de game om dan vervolgens zijn vijand, die totaal weerloos zijn voertuig kapot maakt, neer te schieten.

Om dan vervolgens de credits te zien en een graaf slot muziekje te horen. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een kil einde. Net zoals Niko zegt na het uitspelen van GTA IV, heel kil: "So this is what the dream feels like". Ik vond het het einde van Red Dead Redemption wel veel mooier.

Ik moet toegeven dat ik een traantje wegpinkte( daar hielp de droevige muziek wel aan mee) toen ik zag hoe John werd vermoord. Het is een cliché einde, maar wel erg mooi

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het er wel mee eens dat het een slecht einde is, eigenlijk had Nico de wereld horen over te nemen na het hele verhaal en was roman de leider van zijn zombie leger, was een veel beter einde geweest

+1 Die zombie's worden echt overhyped dus eigenlijk moest het ook in Gta zitten (niet dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moet je niet kiezen tussen wie je wilt dat er blijft leven, maar moet je kiezen tussen deal of revenge. Het sterven van een van beide is enkel het gevolg.

Je mag dus het gevolg kiezen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou alleen het geval zijn wanneer je de gevolgen weet, en dus in feite handelt met voorkennis. Maar zo is de game niet bedoeld.

Afhankelijk van hoe jij je inleeft in hoofdpersonage Niko, ga je meer de wat duistere kant op in de game (dus kies je voor Revenge) of juist de wat meer gelauwerde kant. (Dit zou keuze Deal geven.) Dat het vervolgens in beide gevallen eigenlijk negatief voor je uitpakt, hoor je niet van tevoren te weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...