blackops Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Eigenlijk wel. Je hebt geen mooi episch einde. Je mag kiezen tussen je toekomstige vrouw of je trouwe neef. Tuurlijk koos ik voor Roman maar jammer jammer jammer. Ik koos beide. 2 savegames FTW Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Daarom vindt ik dat San Andreas nog steeds de mooiste verhaal heeft. Mooi slot. ''See you around. Officer'' Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Daarom vindt ik dat San Andreas nog steeds de mooiste verhaal heeft. Mooi slot. ''See you around. Officer'' In grote lijnen is het wel hetzelfde einde als GTA IV, eigenlijk is het zo goed als hetzelfde einde. Reageren
Badman Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Ik wist echt nog niets over het einde, dus had ik ook niet de mogelijkheid om te kiezen. Dat maakte het wel een stuk spannender, maar ik vond het wel jammer toen Roman dood was. Reageren
knuppeltje Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Het is niet een sfeervol einde net als in San Andreas of Vice City, maar wel een goed einde waar lang over nagedacht is. Bij GTA Vice City kwamen de tranen uit me ogen toen ik die voor de eerste keer uitspeelde, wat een tijden waren dat. Hopelijk komt er binnenkort een remake van GTA Vice City in HD graphics. Reageren
viccard Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Ik heb wraak genomen op Dimitiri, dus stierf Kate. Wist ik veel. Maar maakt toch niet uit, want als Roman sterft, wil Kate niet meer met je omgaan Edit: En roman is TOO AWESOME om te sterven :dans: Bewerkt: 14 november 2010 door viccard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.