Royemmen Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Ik heb een paar dagen geleden San Andreas uitgespeeld, weet iemand nu nog leuke dingen te doen in de game? Ik heb geen zin om helemaal naar de 100% toe te werken dus dat valt al af. Reageren
proaz Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Ik heb een paar dagen geleden San Andreas uitgespeeld, weet iemand nu nog leuke dingen te doen in de game? Ik heb geen zin om helemaal naar de 100% toe te werken dus dat valt al af. buurtjes overnemen deed ik verder kun je ook gta 4 gaan spelen of je pc/console uitzetten en lekker buiten gaan spelen Reageren
vice Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Je kunt ook San Andreas Multiplayer spelen, als je niets te doen hebt, kan je je daar ook wel uren mee vermaken. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Je kan ook beginnen modden (als je dat nog niet hebt gedaan). Ik heb het spel zelf ook al een hele tijd uit en ik amuseer me er nog altijd mee door te modden. Reageren
Gast Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 100% savegame downloaden en een ravage veroorzaken,ik vermaak me prima met een Turismo,6 sterren wanted level en oneindig SMG kogels. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Misschien nog een keer doen? Doelstellingen voor jezelf maken, bijvoorbeeld binnen x aantal uren het spel uitspelen, of goede stats krijgen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 roleplayen, deed ik altijd lekker agentje spelen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 (bewerkt) Wat ik altijd erg leuk vind: de 'Riot'- en 'Peds hebben wapens'-cheats (Ze zijn hier allemaal te vinden) aanzetten, en vrolijk meespelen in de burgeroorlog. Je bent werkelijk nergens veilig, want de bazooka's vliegen je om de oren. Overal rennen mensen rond met geplunderde TV's, en zelfs de politie is de wanhoop nabij. Dan raad ik je wel aan even een aparte savegame aan te maken, want de Riot-cheat is niet ongedaan te maken. Bewerkt: 22 november 2010 door Silverbyte Reageren
520860 Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 (bewerkt) Wat ik doe als ik me verveel is gewoon 3 keer de cheat van 2 wantedsterren intoetsen (OSRBLHH) en dan proberen vanaf Johnson House naar Doherty Garage te rijden met een speciaal voertuig (bijv. een truck of een tractor). Het klinkt makkelijk, maar het valt soms wel tegen! Bewerkt: 3 december 2010 door 520860 Reageren
PrioX Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Zet je auto schuin op de rand van een brug (hier bijvoorbeeld) en laat de voetgangers van de brug aflopen.. Omdat ze de stoep proberen te volgen vallen ze van de brug doordat je auto schuin erop staat Prachtig om te zien hoe stom sommige mensen kunnen zijn Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Weet je hoeveel cheats SA heeft. Ik doe altijd dan doe ik rellen aan, hard rijdende mensen, altijd politie achter je aan, tijd op 00:00, Gimp suit en dan speel ik een gekke alien die alles en iedereen dood schiet. Echt een oorlog shit achtige Therminator gedoe. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Desing Your Own Mission installeren. Dan kun je je eigen missies maken. Erg leuk. Op het begin is het best moeilijk, maar later snap je het helemaal. En je kunt in het spel ook kiezen of je weer normaal wilt spelen. (je savegame bijvoorbeeld). Om lol te maken, kun je ook lollen met de politie. Of in red county met een sanchez crossen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 (bewerkt) Even een tip als aanvulling op de tip van vwbjorn; als je gaat modden, let er dan wel om dat je versie 1.00 van Grand Theft Auto San Andreas nodig hebt. De gewone versie bevat namelijk versie 2.00, welke modden dus niet mogelijk maakt. Indien het dus om versie 2.00 gaat, kun je hier een speciaal programmatje voor downloaden: Klik. Je hebt die versie nodig om te kunnen modden, omdat de game anders vastloopt en/of een error krijgt... Het programmatje haalt de versie naar beneden, zodat je uiteindelijk tóch de mogelijkheid hebt om te modden. Bewerkt: 6 december 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
idrii6666 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 ach spring met je parachuter uit een hydra neem een m4 en een nachtkijker speel legerman op die grote berg in san fierro om nog meer fun te maken moet je een 2 sterren hebben Reageren
guib Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 En je kan ook altijd nog Races doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.