Jump to content

Wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vorige week Cinema 4D ontdekt (heb het al heel lang, maar ben vorige week pas begonnen) en ben sinds dien aardig wat tutorials gaan volgen. Het is echt een enorm makkelijk programma om aan te wennen. Niet alleen handig voor filmpjes, maar ook gewoon plaatjes. Dus zie hier:

buildings20001.png

buildings0001.png

ministyofsoundball0001.png

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had het filmpje ook gezien en gerated. Ik moet zeggen dat deze natuurlijk zeer mooi gelukt is. Het laatste plaatje viel bij mij het meest op.

Vooral leuk dat je zonder Photoshop of een dergelijk programma al zoiets kan maken. Dit verdient een dikke 8/10. :tu:

En BTW, moeten die eerste plaatjes eigenlijk een stad voorstellen op een bol? Ik ben slecht in het eruithalen van dingen met behulp van mijn fantasie, maar het viel me op dat er de ene keer een hoog gebouw staat en dan daarnaast een iets lagere. Dat is normaal ook zo. :puh: Ik vind het idee wel zeer faschinerend. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik had het filmpje ook gezien en gerated. Ik moet zeggen dat deze natuurlijk zeer mooi gelukt is. Het laatste plaatje viel bij mij het meest op.

Vooral leuk dat je zonder Photoshop of een dergelijk programma al zoiets kan maken. Dit verdient een dikke 8/10. :tu:

En BTW, moeten die eerste plaatjes eigenlijk een stad voorstellen op een bol? Ik ben slecht in het eruithalen van dingen met behulp van mijn fantasie, maar het viel me op dat er de ene keer een hoog gebouw staat en dan daarnaast een iets lagere. Dat is normaal ook zo. :puh: Ik vind het idee wel zeer faschinerend. :)

Bij die eerste 2 zat ik eigenlijk maar wat met instellingen te rommelen. Ik vond het zelf ook op een stad lijken en heb ze daarom 'buildings' genoemd. Maar het is niet gemaakt met een achterliggende gedachte.

Laat je fantasie maar de vrije loop gaan ;) Bedankt voor de rate.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...