Golf_MK1 Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Hallo! Zou iemand voor mij een signature willen maken? Ik zou graag mijn naam 'vwbjorn' erin verwerkt hebben samen met bijgevoegde afbeelding (niet de achtergrond van de afbeelding maar enkel de Bus) en iets wat te maken heeft met GTA (III of San Andreas). Type: Signature Stijl: Gta San Andreas of III en Volkswagen Grootte: 500x150px Voorbeeld: Foto moet er liefst in verwerkt worden: KLIK Tekst: vwbjorn, GTA Rand: Maakt niet uit, kies zelf maar Kleuren: Kies zelf maar Render (optioneel): Klik hier Extra (optioneel): de 'vw' van vwbjorn mag eventueel het Volkswagenlogo zijn, moet niet Alvast bedankt! Gr. vwbjorn
Golf_MK1 Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2010 (bewerkt) Ik doe hem wel Doordat Royboow heel veel werk heeft voor school heeft hij nu geen tijd om hem te maken. Geen probleem, maar zou wel willen vragen of niemand anders hem wilt doen? Alvast bedankt! vwbjorn Bewerkt: 22 november 2010 door vwbjorn
rakker126 Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 (bewerkt) Ik doe hem wel Spijtig genoeg verandert Royboow nogal graag van mening en wilt hij hem uiteindelijk toch niet doen. Geen probleem, maar zou wel willen vragen of niemand anders hem wilt doen? Alvast bedankt! vwbjorn Graag gedaan! Bewerkt: 20 november 2010 door rakker126
Golf_MK1 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2010 (bewerkt) Ik doe hem wel Spijtig genoeg verandert Royboow nogal graag van mening en wilt hij hem uiteindelijk toch niet doen. Geen probleem, maar zou wel willen vragen of niemand anders hem wilt doen? Alvast bedankt! vwbjorn Graag gedaan! Graag serieuze reacties! Bewerkt: 20 november 2010 door vwbjorn
matt Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Eerste sig. die ik voor een ander maak. Ik hoop dat je 'm wat vindt.
rakker126 Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Ach het was behoorlijk serieus, het was mijn eerste keer met Paint
Golf_MK1 Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2010 (bewerkt) Eerste sig. die ik voor een ander maak. Ik hoop dat je 'm wat vindt. Ziet er mooi uit! Zou je misschien de tekst iets kleiner kunnen maken? Alvast bedankt! @Rakker126: Ik hoop dat het serieus was, maar ik denk dat je wel begrijpt dat ik iets anders verwachte (bijvoorbeeld de sig die matt maakte... Bewerkt: 21 november 2010 door vwbjorn
matt Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Het spijt me, maar ik ben het *.psd bestand kwijt geraakt beginnersfout, dus ik kan de tekst niet meer veranderen
Golf_MK1 Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Het spijt me, maar ik ben het *.psd bestand kwijt geraakt beginnersfout, dus ik kan de tekst niet meer veranderen OK. Spijtig Ik zal hem voorlopig zo gebruiken want zo is hij ook al heel mooi! Toch bedankt! Gr. vwbjorn
rakker126 Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Het spijt me, maar ik ben het *.psd bestand kwijt geraakt beginnersfout, dus ik kan de tekst niet meer veranderen OK. Spijtig Ik zal hem voorlopig zo gebruiken want zo is hij ook al heel mooi! Toch bedankt! Gr. vwbjorn Zou niet weten hoe ik dat moet maken :S
Recommended Posts