ragedyoenes03 Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 (bewerkt) Hoi hoi modders, Ik ben juist aan het modden maar zie nu juist dat de ferrari scuderia veel bestanden heeft zoals banshee.txd banshee.dff banshee1.txd banshee1.dff enzovoort tot 4 denk ik. Jah nou, wat moet ik nu doen met dit? Mvg,Yoenes dit heb ik erbij gevonden maar ik versta er geen **** van. :::2009 Ferrari Scuderia 16M::: -Original model from Ferrari Virtual Racer -Convertion, edition, wheels and some other small details by KamikaZ -Kotton for 3DS Max support -Free 3D engine model -TDU parts -All the guys at Kottons Chop Shop, Carbongear and GTA-Worldmods for all the support on this project ::::::::::-:::::::::: After installing both .TXD and .DFF files into gta3.img replace the following lines on DATA folder. vehicles.ide 429, banshee, banshee, car, BANSHEE, BANSHEE, null, executive, 5, 0, 0, -1, 0.73, 0.76, 0 handling.cfg BANSHEE 1200.0 2500.0 1.8 0.0 -0.15 -0.2 70 0.75 0.90 0.48 5 230.0 30.0 10.0 R P 8.0 0.58 0 30.0 1.0 0.13 5.0 0.25 -0.10 0.45 0.3 0.15 0.54 105000 c0002004 204000 1 1 1 carmods.dat banshee, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw carcols.dat {If you want the realistic colors (taken from the original Ferrari catalog) replace the following lines: -"76,117,183" with "132,174,197" -"45,58,53" with" "96,105,92" -"118,123,124" with "85,84,84" -"30,46,50" with "13,13,13" -"70,89,122" with "129,163,186" -"132,4,16" with "185,30,26" -"214,218,214" with "209,209,209" -"215,142,16" with "214,162,0" {And add this one at the bottom of the colors list (after pink): 240,225,166 # 127 avorio light banshee, 7,0, 37,0, 33,0, 83,0, 10,0, 3,0, 14,0, 6,0, 127,0 Bewerkt: 5 november 2010 door ragedyoenes03 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Hoi hoi modders, Ik ben juist aan het modden maar zie nu juist dat de ferrari scuderia veel bestanden heeft zoals banshee.txd banshee.dff banshee1.txd banshee1.dff enzovoort tot 4 denk ik. Jah nou, wat moet ik nu doen met dit? Mvg,Yoenes dit heb ik erbij gevonden maar ik versta er geen **** van. :::2009 Ferrari Scuderia 16M::: -Original model from Ferrari Virtual Racer -Convertion, edition, wheels and some other small details by KamikaZ -Kotton for 3DS Max support -Free 3D engine model -TDU parts -All the guys at Kottons Chop Shop, Carbongear and GTA-Worldmods for all the support on this project ::::::::::-:::::::::: After installing both .TXD and .DFF files into gta3.img replace the following lines on DATA folder. vehicles.ide 429, banshee, banshee, car, BANSHEE, BANSHEE, null, executive, 5, 0, 0, -1, 0.73, 0.76, 0 handling.cfg BANSHEE 1200.0 2500.0 1.8 0.0 -0.15 -0.2 70 0.75 0.90 0.48 5 230.0 30.0 10.0 R P 8.0 0.58 0 30.0 1.0 0.13 5.0 0.25 -0.10 0.45 0.3 0.15 0.54 105000 c0002004 204000 1 1 1 carmods.dat banshee, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw carcols.dat {If you want the realistic colors (taken from the original Ferrari catalog) replace the following lines: -"76,117,183" with "132,174,197" -"45,58,53" with" "96,105,92" -"118,123,124" with "85,84,84" -"30,46,50" with "13,13,13" -"70,89,122" with "129,163,186" -"132,4,16" with "185,30,26" -"214,218,214" with "209,209,209" -"215,142,16" with "214,162,0" {And add this one at the bottom of the colors list (after pink): 240,225,166 # 127 avorio light banshee, 7,0, 37,0, 33,0, 83,0, 10,0, 3,0, 14,0, 6,0, 127,0 Je moet gewoon de 'banshee.txd' en 'banchee.dff' vervangen met IMG Tool, ik denk wel dat je weet hoe dat moet. En de 'banshee1.dff', 'banshee2.dff', enzoverder moet je toevoegen met IMG Tool. Dit zijn de paintjobs die je kan doen wanneer je naar 'Loco Low Co' gaat. Hoe je die Handling enzo aanpast, vind je terug in deze tutorial: klik Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Hoi hoi modders, Ik ben juist aan het modden maar zie nu juist dat de ferrari scuderia veel bestanden heeft zoals banshee.txd banshee.dff banshee1.txd banshee1.dff enzovoort tot 4 denk ik. Jah nou, wat moet ik nu doen met dit? Mvg,Yoenes dit heb ik erbij gevonden maar ik versta er geen **** van. :::2009 Ferrari Scuderia 16M::: -Original model from Ferrari Virtual Racer -Convertion, edition, wheels and some other small details by KamikaZ -Kotton for 3DS Max support -Free 3D engine model -TDU parts -All the guys at Kottons Chop Shop, Carbongear and GTA-Worldmods for all the support on this project ::::::::::-:::::::::: After installing both .TXD and .DFF files into gta3.img replace the following lines on DATA folder. vehicles.ide 429, banshee, banshee, car, BANSHEE, BANSHEE, null, executive, 5, 0, 0, -1, 0.73, 0.76, 0 handling.cfg BANSHEE 1200.0 2500.0 1.8 0.0 -0.15 -0.2 70 0.75 0.90 0.48 5 230.0 30.0 10.0 R P 8.0 0.58 0 30.0 1.0 0.13 5.0 0.25 -0.10 0.45 0.3 0.15 0.54 105000 c0002004 204000 1 1 1 carmods.dat banshee, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw carcols.dat {If you want the realistic colors (taken from the original Ferrari catalog) replace the following lines: -"76,117,183" with "132,174,197" -"45,58,53" with" "96,105,92" -"118,123,124" with "85,84,84" -"30,46,50" with "13,13,13" -"70,89,122" with "129,163,186" -"132,4,16" with "185,30,26" -"214,218,214" with "209,209,209" -"215,142,16" with "214,162,0" {And add this one at the bottom of the colors list (after pink): 240,225,166 # 127 avorio light banshee, 7,0, 37,0, 33,0, 83,0, 10,0, 3,0, 14,0, 6,0, 127,0 Je moet gewoon de 'banshee.txd' en 'banchee.dff' vervangen met IMG Tool, ik denk wel dat je weet hoe dat moet. En de 'banshee1.dff', 'banshee2.dff', enzoverder moet je toevoegen met IMG Tool. Dit zijn de paintjobs die je kan doen wanneer je naar 'Loco Low Co' gaat. Hoe je die Handling enzo aanpast, vind je terug in deze tutorial: klik Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Heel erg bedankt ik ben hier goed mee geholpen Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Hoi hoi modders, Ik ben juist aan het modden maar zie nu juist dat de ferrari scuderia veel bestanden heeft zoals banshee.txd banshee.dff banshee1.txd banshee1.dff enzovoort tot 4 denk ik. Jah nou, wat moet ik nu doen met dit? Mvg,Yoenes dit heb ik erbij gevonden maar ik versta er geen **** van. :::2009 Ferrari Scuderia 16M::: -Original model from Ferrari Virtual Racer -Convertion, edition, wheels and some other small details by KamikaZ -Kotton for 3DS Max support -Free 3D engine model -TDU parts -All the guys at Kottons Chop Shop, Carbongear and GTA-Worldmods for all the support on this project ::::::::::-:::::::::: After installing both .TXD and .DFF files into gta3.img replace the following lines on DATA folder. vehicles.ide 429, banshee, banshee, car, BANSHEE, BANSHEE, null, executive, 5, 0, 0, -1, 0.73, 0.76, 0 handling.cfg BANSHEE 1200.0 2500.0 1.8 0.0 -0.15 -0.2 70 0.75 0.90 0.48 5 230.0 30.0 10.0 R P 8.0 0.58 0 30.0 1.0 0.13 5.0 0.25 -0.10 0.45 0.3 0.15 0.54 105000 c0002004 204000 1 1 1 carmods.dat banshee, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw carcols.dat {If you want the realistic colors (taken from the original Ferrari catalog) replace the following lines: -"76,117,183" with "132,174,197" -"45,58,53" with" "96,105,92" -"118,123,124" with "85,84,84" -"30,46,50" with "13,13,13" -"70,89,122" with "129,163,186" -"132,4,16" with "185,30,26" -"214,218,214" with "209,209,209" -"215,142,16" with "214,162,0" {And add this one at the bottom of the colors list (after pink): 240,225,166 # 127 avorio light banshee, 7,0, 37,0, 33,0, 83,0, 10,0, 3,0, 14,0, 6,0, 127,0 Je moet gewoon de 'banshee.txd' en 'banchee.dff' vervangen met IMG Tool, ik denk wel dat je weet hoe dat moet. En de 'banshee1.dff', 'banshee2.dff', enzoverder moet je toevoegen met IMG Tool. Dit zijn de paintjobs die je kan doen wanneer je naar 'Loco Low Co' gaat. Hoe je die Handling enzo aanpast, vind je terug in deze tutorial: klik Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Heel erg bedankt ik ben hier goed mee geholpen Graag gedaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.