Jump to content

Hung out to dry


gta vc

Recommended Posts

Ik ben net weer gta 4 gaan spelen naar langetijd, en ik ben nu bij opdrachtgever "Vlad" met de missie "Hung out to dry" maar telkens als nico uit het cafe komt verschijnt er de tekst onderin beeld "the keeper was spooked and escaped out of front" HELP!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de eigenaar van de wasserette dan ook achtervolgen. Hij zal langs achteren naar buiten rennen en daarna in een busje stappen en vluchten. Ga ook langs achteren naar buiten en steel één van de auto's die er staan. Hierna moet je het busje beuken, en de eigenaar dus bang maken, tot wanneer er een cutscene volgt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de eigenaar van de wasserette dan ook achtervolgen. Hij zal langs achteren naar buiten rennen en daarna in een busje stappen en vluchten. Ga ook langs achteren naar buiten en steel één van de auto's die er staan. Hierna moet je het busje beuken, en de eigenaar dus bang maken, tot wanneer er een cutscene volgt. ;)

Ik weet wat ik moet doen (heb een youtube gezien), maar ik stap net bij vlad naar binnen en dan krijg ik een cut filmpje te zien waar hij vervolgens naar een tafel gaat waar zo'n man zit, naar dat gesprek met die man gaat nico naar buiten en dan hoort normaal de missie te beginnen maar ik krijg meteen de tekst onderin "the keeper was spooked and escaped out of front" (k zal ff kijken of ik een filmpje kan maken om het iets duidelijker te maken)

fimpje

Bewerkt: door gta vc
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Ik weet wat ik moet doen (heb een youtube gezien), maar ik stap net bij vlad naar binnen en dan krijg ik een cut filmpje te zien waar hij vervolgens naar een tafel gaat waar zo'n man zit, naar dat gesprek met die man gaat nico naar buiten en dan hoort normaal de missie te beginnen maar ik krijg meteen de tekst onderin "the keeper was spooked and escaped out of front" (k zal ff kijken of ik een filmpje kan maken om het iets duidelijker te maken)

fimpje

Je bent dan (waarschijnlijk) via de achterkant naar het gebouw (wasserette) gegaan of je hebt iets aan de achterkant gedaan (zoals de boel blokkeren, banden lek schieten van het busje of wat dan ook) waardoor hij dan "spooked and escaped out of front"; je opmerkte en via de voorkant vluchtte.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees nou even die tekst goed..

Er staat ''maar telkens als nico uit het cafe komt verschijnt er de tekst onderin beeld''

Dus niet uit de wasserette

Maar dan ligt het (waarschijnlijk) alsnog daaraan, want als hij ontsnapt via de voorkant, heb je dus iets gedaan aan de achterkant (wat niet moet dus).

Link to comment
Delen op andere websites

De missie begint met een cut-scene in Comrades Bar. Zodra de cut-scene is afgelopen en het spel weer verder gaat, krijgt hij al meteen het bericht, dus voordat hij ook nog maar iets heeft gedaan in de missie. Snappie?

Maar we zijn zo'n anderhalve maand verder, ik ben wel benieuwd of het inmiddels gelukt is. Hoeven we er ook niet verder over te ouwehoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

De missie begint met een cut-scene in Comrades Bar. Zodra de cut-scene is afgelopen en het spel weer verder gaat, krijgt hij al meteen het bericht, dus voordat hij ook nog maar iets heeft gedaan in de missie. Snappie?

Maar we zijn zo'n anderhalve maand verder, ik ben wel benieuwd of het inmiddels gelukt is. Hoeven we er ook niet verder over te ouwehoeren.

xd

Ja, klopt. Maar het kan altijd zijn dat hij perongeluk iets heeft neergezet voordat hij naar het café ging...

Hoe dan ook, maakt het niet meer uit, het zal vast wel opgelost zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...