Jump to content

Online (stil)


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Weet er soms iemand wanneer het meeste mensen online zijn op GTA, want soms zit je zo lang te wachten tot dat er iemand er op is.

Ik weet wel dat dat ook te maken heeft met tijdzones in de wereld.

Als er iemand weet rond welk uur dat dat is ongeveer.

Als iemand een antwoord heeft.

0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer de meeste mensen online GTA IV spelen weet ik niet, maar je kan er wel voor zorgen dat er mensen gelijk met jou online zijn. Hier kan je lid worden van een clan, en in dit topic kan je de online namen van forumleden toevoegen, waarna je kan afspreken om online te gaan gamen. En dan zijn er nog meer opties, je moet alleen even rondkijken.

Succes ermee, groet G.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch gek dat het lijkt alsof er zo weinig mensen online zijn in GTA IV, terwijl een oud spel zoals Age Of Empires toch nog ongeveer 1500 spelers online heeft op elk moment van de dag, en waarbij je meteen in een game kan springen.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat het "tekort" aan spelers in GTA IV te maken heeft met de slechte verbindingen (NAT, routers, ..) van de multiplayer. Om nog maar een voorbeeld te geven: in SA-MP zijn er op dit eigenste moment meer dan 8500 spelers online; tijdens de piekuren kan dit getal zelfs nog oplopen tot 16.000 en hoger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch gek dat het lijkt alsof er zo weinig mensen online zijn in GTA IV, terwijl een oud spel zoals Age Of Empires toch nog ongeveer 1500 spelers online heeft op elk moment van de dag, en waarbij je meteen in een game kan springen.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat het "tekort" aan spelers in GTA IV te maken heeft met de slechte verbindingen (NAT, routers, ..) van de multiplayer. Om nog maar een voorbeeld te geven: in SA-MP zijn er op dit eigenste moment meer dan 8500 spelers online; tijdens de piekuren kan dit getal zelfs nog oplopen tot 16.000 en hoger.

Ja, idd. Hopelijk wordt er met gta V een makkelijke multiplayer gemaakt waarbij je makkelijk online kan spelen zonder registreer shit en login shit, zoals MTA. Downloaden en je naam invullen en je kan spelen. Dat moet gewoon met internet verbinding aan je xbox in het spel komen dat je mischien ook met z'n telefoontje een soort van MTA menu in gaat, wat dan misschien GTA5M zal heten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo kan jij niet gewoon lekker freeroamen in IV? Dat kan gewoon? Stunten ook? bloos.gif

Ja, maar lekker vol weet je. Er zijn servers in MTA en Sa-mp die zitten lekker vol en is 100% freeroam. En dan zijn er stuntplekjes gebouwd in de map. Vaak wordt daarvoor een vliegveld gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...