timo2 Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 hallo, Ik heb al een paar models ingame maar nu ik men laatste model ingame heb gezet crasht gta sa in het midden van het laden. In map editor staat het model goed met textures en coll. Ik heb sa limit adjuster geinstalleert maar niet gebruikt hij zegt ID limit breached. Wat moet ik doen of aanpassen. Reageren
Beagle Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Enige wat je kan doen is objecten gaan verwijderen om meer ID's te verkrijgen. Reageren
timo2 Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2010 (bewerkt) ok ga proberen uit IDE of IPL? Eh werkt niet? Bewerkt: 5 november 2010 door timo2 Reageren
Beagle Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Je moet het object uit elke IPL slopen die het gebruikt en de IDE. Reageren
timo2 Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2010 is er geen mogelijkheid om meer models ingame te krijgen Reageren
Beagle Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Je kan wel automatisch de hele San Andreas map schoonmaken met het programma San Andreas Map Cleaner, maar anders zou ik zeggen, Sacky's Limit Adjuster maar die heb je al gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.