Jump to content

toetsenbord


proaz

Recommended Posts

ik zat vandaag op me pc en ik wou gtaIV spelen,

Kom ik er achter dat ineens een paar knoppen het niet meer doen (zomaar uit het niets)

Ik heb een logitech g11 toetsenbord, weet iemand wat het kan zijn?

Heb em al gestofzogen

de knoppen zijn: f g x en tab

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem heb ik ook soms met mijn G15. De LCD display en zo doet het, maar ik kan niets typen.

De kabel eventjes uit trekken helpt dan. :Y

bij mij niet, :( hoelan moet je em eruit houden,

heb ook al in usb poortje bovenin (zit in me kast) edaan maar helpt ook niet echt.

(srry voor missende letters komt door dat probleem:( )

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet proberen om het toetsenbord ergens anders uit te testen. Mocht dit werken dan licht het aan jouw pc, mocht dit niet werken dan zou ik even je garantie nagaan en kijken of je recht hebt op een nieuwe exemplaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet proberen om het toetsenbord ergens anders uit te testen. Mocht dit werken dan licht het aan jouw pc, mocht dit niet werken dan zou ik even je garantie nagaan en kijken of je recht hebt op een nieuwe exemplaar.

ik krijg wel nieuwe die kerel die daar werkt is heel aardig :puh:

maaruhm ik zal alsnog even kijken oftie ergens anders het wel doet.

Want wat ook heel vreemd is de oudere toetsenborden en muizen die nog geen usb hebben doen het ook opeens niet meer op me pc.

Eerst nog wel. Dus als me mobo zelf naar de maan is krijg ik sowiso nieuwe want daar zit nog 1 jaar garantie op

-----

pff laat da ding het net ineens weer doen na 3 dagen daar kan ik dus al helemaal nie tege,

3 dage op soown 5 euro ding

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...