Jump to content

ROCKSTAR GAMES SOCIAL CLUB INLOGGEN?


locoboy

Recommended Posts

Ik kan nu al 2 dagen niet meer inloggen bij Rockstar games. Me wachtwoord ben ik niet vergeten en me internet is ook niks mis mee ik kan alles op internet doen alleen als ik Rockster games social club open staat er dit :

Rockstar games social club

Email :

Password :

Login.

dat doe ik gewoon invullen en dan staat er dit :

Rockstar games social club

Could not connect to Rockstar games social club. Please check your network connection.

Retry of Start in offline modus

HELP AUB ! :)

Bewerkt: door locoboy
Link to comment
Delen op andere websites

Werkt je internet naar behoren? Aangezien er dus staat dat je je internetverbinding moet controleren...

Could not connect to Rockstar games social club. Please check your network connection.

Dat is wat je aangaf dat er als melding aangegeven stond...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Werkt je internet naar behoren? Aangezien er dus staat dat je je internetverbinding moet controleren...

Could not connect to Rockstar games social club. Please check your network connection.

Dat is wat je aangaf dat er als melding aangegeven stond...

Ik kan nu al 2 dagen niet meer inloggen bij Rockstar games. Me wachtwoord ben ik niet vergeten en me internet is ook niks mis mee ik kan alles op internet doen alleen als ik Rockster games social club open staat er dit :

Zelf heb ik geen Social Club account, maar volgens mij kan je op de site van R* ook inloggen op dezelfde manier, als je het daar probeert, kan je er dan wel bij?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat dat er stond, maar anders zou die melding er ook niet staan. :7 Daarom zei ik dat...

Misschien helpt het om je internet te resetten. Soms als er bij sommige sites waar je moet inloggen een fout is, dan helpt het om je internet te resetten. Heb je misschien iets eerder problemen gehad met internet?

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet heeft de TSér alleen last van het pop-up schermpje als hij GTA IV wilt starten, wat dus volledig niet gerelateerd is aan zijn browser, en een update ook, lijkt mij, geen ene pindakaas zou helpen. Ik "adviseer" om de kabel uit de router te halen, en hem er weer in te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb precies hetzelfde. ben nog bezig het uit te zoeken. laat je wel weten als ik iets heb gevonden....

Ik kan nu al 2 dagen niet meer inloggen bij Rockstar games. Me wachtwoord ben ik niet vergeten en me internet is ook niks mis mee ik kan alles op internet doen alleen als ik Rockster games social club open staat er dit :

Rockstar games social club

Email :

Password :

Login.

dat doe ik gewoon invullen en dan staat er dit :

Rockstar games social club

Could not connect to Rockstar games social club. Please check your network connection.

Retry of Start in offline modus

HELP AUB ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...