FGras Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 (bewerkt) Hey mensen, ik heb RDR: Undead Nightmare uitgespeelt, maar nu zou ik graag een savegame willen hebben die alles heeft voltooid behalve de laatste missie. Dus mijn vraag is of die online staat of dat iemand hem online zou willen zetten? Het gaat hier trouwens om de PS3 versie In de spoiler vertel ik waarom: PAS OP SPOILERS. Nadat je RDR:UN hebt uitgespeeld zul je zien dat je als zombie Marston aan de slag kunt. En zelf vind ik dat gewoon heel erg stom! T' zit gewoon in mijn hersens dat zombies, zombies niet afknallen. En dan ben jij ineens ook een zombie, maar ga je de andere zombies wel afknallen. Dit vind ik niet leuk. echter heb ik ook geen zin om alles opnieuw te gaan doen. Bewerkt: 5 november 2010 door FGras Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Volgens mij werken een andermans savegame niet op jouw PS3, dit is tevens ook bij de XBOX 360. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Die werken wel Ik heb gister de laatste missie uitgespeeld dus helaas kan ik niks doen Reageren
FGras Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2010 (bewerkt) jup, werkt wel. de trophy's ermee halen werkt echter niet. maar dat boeit me niet jammer dat je m al gehaald hebt -_- Bewerkt: 5 november 2010 door FGras Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) waarom doe je die paar missies dan niet zelf ? wand die missies zijn zo simpel als wat ik geef je wel een tip : zet bij schietmode op casual wand dan schiet je altijd gelijk op het hoofd je moet niet de missie bij reyes villa beginnen wand dat is de laatste Bewerkt: 6 november 2010 door benhelsloot Reageren
j0uk3 Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Ik kon geen andere saves op mijn PS3 zetten, dan stond er dat de saves van een andere user zijn. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Ik heb nog wel een savegame voor je, net voor de laatste missie opgeslagen. Zal hem later wel ff uploaden Reageren
FGras Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2010 thnx, wanneer is later? XD Reageren
Cheers. Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Volgens mij werken een andermans savegame niet op jouw PS3, dit is tevens ook bij de XBOX 360. Wat lul jij nou, het werkt wel gewoon op de xbox heurr.... Reageren
Niiek Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Volgen mij is het niet legaal om savegame's op je PS3/XBOX te planten, maar ik kan dit fout hebben Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Volgens mij werken een andermans savegame niet op jouw PS3, dit is tevens ook bij de XBOX 360. Wat lul jij nou, het werkt wel gewoon op de xbox heurr.... Verschilt per game heurr. Probeer het maar met een Forza 3 save game Volgen mij is het niet legaal om savegame's op je PS3/XBOX te planten, maar ik kan dit fout hebben Ach, zoveel dingen mogen niet en worden toch gedaan Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Het is volkomen legaal behalve als t multiplayer is. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 (bewerkt) PS3.rarSorry voor de late reactie, maar ik krijg hem niet geupload. Gtaforum doet vaag! kan ook al geen spoilers meer openen enz. Ik ben er mee bezig hem te uploaden. Ik weet niet of het gaat lukken hoor Hier issie dan Ik had het zelfde probleem als jij, maar ik dacht die paar missies doe ik wel ff snel opnieuw. Dus had er toevallig nog 1 voor je liggen Bewerkt: 9 november 2010 door Sjorszzz Reageren
FGras Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2010 PS3.rarSorry voor de late reactie, maar ik krijg hem niet geupload. Gtaforum doet vaag! kan ook al geen spoilers meer openen enz. Ik ben er mee bezig hem te uploaden. Ik weet niet of het gaat lukken hoor Hier issie dan Ik had het zelfde probleem als jij, maar ik dacht die paar missies doe ik wel ff snel opnieuw. Dus had er toevallig nog 1 voor je liggen Thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.