sverige Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 kan iemand mij helpen? hoe maak je je eigen gang :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Aangezien dit je eerste post is maakt het niet zo heel veel uit, maar met de zoekfunctie links boven kan je het ook vinden. Klik hier. Ik weet niet wat voor console je precies hebt Ps2 / PC? Ps2 moet je gewoon op je gang richten en dan pijltje naar boven dan volgt hij jou. Ik heb gelezen dat je op 'G' moest drukken voor de pc als je het spel op de pc hebt maar wel eerst richten. Bewerkt: 28 juni 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ja, op de Pc moet je op je gangs richten met Rechter Muisknop. Dan doe je G en dan komen ze je achterna. Doe je H dan zijn ze weer los. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.