TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen dus daarom hier Ik heb nog 10,- op mn psn. Weet iemand wat ik daar voor moet kopen? UN heb ik al. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Verplaatst naar Console & Game Events. Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Deathspank is erg leuk als je van hack and slash rpg houdt. Reageren
Pesimist Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Wacht op Deadliest warrior game die komt binnekort uit en die gaat €9.95 kosten in de psn store >> . Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Mmm ik hou niet zo van RPG's. En heb de deadliest warrior demo gespeeld, en dat zuigt Reageren
Pesimist Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Mmm ik hou niet zo van RPG's. En heb de deadliest warrior demo gespeeld, en dat zuigt Hmm ik was wel van plan om dat spel te gaan halen ^^,Btw het is meer een hack en slash game. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) Mmm ik hou niet zo van RPG's. En heb de deadliest warrior demo gespeeld, en dat zuigt Hmm ik was wel van plan om dat spel te gaan halen ^^,Btw het is meer een hack en slash game. Na 2 hacks en 3 slash's is je warrior al dood Bewerkt: 6 november 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren
Pesimist Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Mmm ik hou niet zo van RPG's. En heb de deadliest warrior demo gespeeld, en dat zuigt Hmm ik was wel van plan om dat spel te gaan halen ^^,Btw het is meer een hack en slash game. Na 2 hacks en 3 slash's is je warrior al dood Ow lol maar is het dan niet een beetje leuk Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 wel realistisch natuurlijk. Maar ontopic hier een lijstje: Fat Princess Battlefield 1943 COD classic Wipeout HD Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2010 wel realistisch natuurlijk. Maar ontopic hier een lijstje: Fat Princess Battlefield 1943 COD classic Wipeout HD Battlefield 1943 Tuurlijk. Helemaal vergeten. Word hij nog veel gespeeld? En is hij echt 10,- want ik heb nog €10.01 over. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) wel realistisch natuurlijk. Maar ontopic hier een lijstje: Fat Princess Battlefield 1943 COD classic Wipeout HD Battlefield 1943 Tuurlijk. Helemaal vergeten. Word hij nog veel gespeeld? En is hij echt 10,- want ik heb nog €10.01 over. Ik heb Battlefield 1943 ook, en JA hij word nog super veel gespeeld. Wat erg jammer is want de servers hebben het vaak veels te druk Verder een hele leuk game! Je hebt alleen maar 3 soorten wapens namelijk een Sniper, Machine geweer en nog een m1 garand achitg iets. Bewerkt: 7 november 2010 door j0uk3 Reageren
paul007 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Een echte aanrader vind ik Super Stardust HD. Zoek maar een paar video's er van op op YouTube. Naar mijn idee een echt leuke arcade knaller met mooie graphics. Volgens mij is hij ook niet zo duur meer inclusief de expansions. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2010 (bewerkt) Ik hou niet van Super Stardust. En wat een advies 4 posts hierboven. Die games zijn 12,99 Ik heb nog 10,- over! Bewerkt: 8 november 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Wat voor spellen heb je allemaal? Misschien kan je daar nog wel wat leuke DLC voor vinden. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik heb besloten om PAIN te downloaden. Ik hoop er nog veel plezier van te beleven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.