ragedyoenes03 Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Hoi nog een keer ik.... Ik heb nu problemen met mijn img tool 2.0. Ik replace de dff en de txd files van de police --> Kdoe dan Rebuild Archive --> effe wachte --> en dan zegt ie ok. Goed ik ga op het spel en ik zie juist dat er NIETS is veranderd... Hoe zou dat komen? Ik heb al overal gezocht maar ik heb nog geen één modded police car gezien... Kan iemand mij helpen? Ben nog een beetje NOOB daarin Reageren
Beagle Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Replace je de goede bestanden? Voeg je ze niet alleen toe? Staat gta3.img niet op alleen-lezen? Reageren
Pesimist Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Voer img tool 2.0 als administrator uit werkte bij mij wel Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Heb je windows vista of windows 7 Mischien is de map waar gta sa staat enzo beveiligt en kan die niet replacen Bij mij werkte het als ik Gta3.img naar buroblad plaatste, dan modde, dan weer terugzette en anders moet je kijken bij gta san andreas/models of er boven in ergens Compabiliteitsbestanden staat dan moet je die gta3.img die bij de compabiliteitsbestanden staat verwijderen Bij windows xp of lager zou je dit soort problemen niet moeten zijn Good luck Reageren
ragedyoenes03 Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) Replace je de goede bestanden? Voeg je ze niet alleen toe? Staat gta3.img niet op alleen-lezen? Ey ja die stond nog op alleen lezen als ik nu dit wegvink, zouden dan al mijn mods werken? Replace je de goede bestanden? Voeg je ze niet alleen toe? Staat gta3.img niet op alleen-lezen? ik kan het niet er staat je moet administrator bevoegdheden kunnen hebben,Hoe doe ik dat dan? >>> Door Beagle: Samengevoegd.<<< Bewerkt: 7 november 2010 door Beagle Reageren
Pesimist Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) Doe dit eens eigenschappen klikken van img tool 2.0 >beveileging>sytsteem Administrators daar moet je het bewerken alles aanvinken Volledig beheer enz. probeer eens Bewerkt: 7 november 2010 door musii42 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.