teuntjuh Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Hallo, ik en soul_courageous van het engelse GTAForums.com hebben besloten Vice City (en misschien ook Liberty City) in de GTA SA engine proberen te zetten. Maar we hebben een team nodig van veel toegewijde mensen. Het is nu vakantie dus ik heb doordeweeks zoiezo 's avonds tijd. Als je lid wilt worden van het team moet je een van de volgende dingen kunnen: Modelleren & Texturen: Je moet textures en models kunnen veranderen van Vice City om een wat GTA SA-achtigere look te krijgen. Storyline bedenken: Als je een goeie storyline in Maffia-vorm met de drie maffia families uit de GTA-series kunt bedenken met Tommy Vercetti erin of zelf een compleet nieuwe storyline wil maken, be my guest. Maar maak hem ook wel af samen met anderen uit het team en bespreek dingen, of ze mogelijk zijn of niet. (Het is eerst toch nodig dat we daadwerkelijk de stad erin krijgen, als dat lukt gaan we verder!) Missies coden: Je moet missies kunnen coden, dat spreekt voor zichzelf. Het liefst een beetje ervaren. Als de stad in de engine zit, kun je aan de slag. Bespreek je taak met de Storylinebedenker. Mappen: Je moet verschillende objecten in GTA SA kunnen plaatsen, op het moment is dat natuurlijk top priority. Het spreekt voor zichzelf. Verder help ik hiermee mee en soul_courageous zal waarschijnlijk enkele landschap-texturen moderniseren, maar dit weet ik nog niet zeker Misc: Verder zou ik het niet weten, vertel me het als ik iets over het hoofd heb gezien! Ik hoop dat er veel mensen zich zullen aanmelden en ons helpen dit een van de grootste San Andreas mods te laten worden. Ik heb al een klein ideetje voor een storyline, dus als je je bij ons team wilt voegen moet je me PM-en dan krijg je ook de storyline te zien. Als je je niet bij het team voegt zul je natuurlijk op de release moeten wachten als deze komt (hiervoor hebben we natuurlijk team members nodig) want ik hou rekening met mogelijke diefstal. :angry: Ik hoop iedereen hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groetjes, Teunjtuh, een van de teamleiders van ??? (verzint er iemand even een naam ) Reageren
Tim Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Ik denk dat dit nu hiervoor niet het gewenste moment is, een andere conversation mod GRAND TANI ISLANDS is nog volop in de maak, dus misschien als die mod klaar is kunnen we er nog wat over denken, je hebt dan namate kans op een groter team, want de beste modders van dit forum, werken mee aan GTI maar jij kunt daar ook an meehelpen misschien is er nog een plaatsje vrij :lol: Reageren
teuntjuh Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 OW, sorry lol, ik wist niet dat er een mod bezig was. Ik post het ook op het engelse forum, misschien daar meer succes. Maar als minder ervaren modders die wel iets kunnen maar niet verbazingwekkend goed dan zou je het kunnen beschouwen als een leermod. Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat het afkomt. :lol: Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 zover ik weet gingen de mensen van GTA: Liberty City al GTA3 en Vice City in GTA San Andreas plaatsen. Kijk daar is voordat je zelf wat begint. Reageren
denracer Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Modelleren & Texturen:Je moet textures en models kunnen veranderen van Vice City om een wat GTA SA-achtigere look te krijgen. ehhm ik zou SA in wat meer vice city achtiger look proberen te maken is wat mooier enzo beetje miami achtig Reageren
teuntjuh Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Ik heb in het hele Liberty City topic niks gelezen over een mogelijke port naar San Andreas. Hun doel is het volledig restaureren van GTA3 in de Vice City engine met extra's als motors en vliegtuigen. <_< Maarre, ik heb al een storyline die ik zelf best mooi vind. Alleen de Intro Scene zeg maar, maar ik post hem niet want ik wil niet dat hij gejat wordt. :angry: Maar als denracer wil joinen vind ik het best maar op het moment is het hoofddoel Vice City naast San Andreas in de wereld te zetten met een realistische ruimte ertussen. Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Leuk idee, maar weet je wel waar je aan begint? Het LC team is met meer dan 30 man en ze hebben LC nog niet volledig geconverteerd. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Dat is nou het probleem, het eerste doel is soort van hetzelfde als wat Andy..... nogwat heeft gedaan met Liberty in Vice; Hij heeft ze naast elkaar geplaatst. Het gaat me nog helemaal niet over pickups, missies en bijvoorbeeld interieuren. Het grote doel op dit moment is, ook al heb ik al een storyline, puur en alleen de stad erin zetten en niks meer. Ik denk pas over verdere stappen na als dit lukt. Zo niet, dan heeft dit ook geen nut. Ik denk echt wel na over wat ik doe en dat er een grote kans is dat dit waarschijnlijk niet gaat lukken. Maar met een goed team en goede ideeen is het het proberen in ieder geval waard. Reageren
denracer Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Ik heb in het hele Liberty City topic niks gelezen over een mogelijke port naar San Andreas. Hun doel is het volledig restaureren van GTA3 in de Vice City engine met extra's als motors en vliegtuigen. <_< Maarre, ik heb al een storyline die ik zelf best mooi vind. Alleen de Intro Scene zeg maar, maar ik post hem niet want ik wil niet dat hij gejat wordt. :angry: Maar als denracer wil joinen vind ik het best maar op het moment is het hoofddoel Vice City naast San Andreas in de wereld te zetten met een realistische ruimte ertussen. ja ik wil wel joinen maar ik kan niet modelen ik ben wel goed in texturen (check bij modding media tankstation = btw mijn eerste ook nog ben wel trots op :-)) ehhm ik ga ff een kaartje maken maar mag ik die van gtagames.nl gebruiken want is toch forum van deze site ? edit : Bewerkt: 28 juni 2005 door denracer Reageren
burpicane Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 srry dat ik het zeg hoor maar zo wat jullie willen gaat jullie niet lukken.. het lc team werkt zoals gezegt met iets van 30man en hebben lc nog niet eens in vc dus laat staan vc+lc met beginners in sa plaatsen Reageren
denracer Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 srry dat ik het zeg hoor maar zo wat jullie willen gaat jullie niet lukken.. het lc team werkt zoals gezegt met iets van 30man en hebben lc nog niet eens in vc dus laat staan vc+lc met beginners in sa plaatsen als de tools bekent zijn dan moet het lukken om gewoon de maps van de 2 steden in SA te zetten :rolleyes: volgens mij heeft SA geen echte grenzen enso jah dan komt er wel een limit adjuster Reageren
burpicane Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 het kan ook wel maar niet met 3beginners ;)lc word gemaakt door ~30 experts Reageren
teuntjuh Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 :angry: <_< Als je mij een n00b wil noemen, ahum... Ik heb superveel verschillende CJ models voor GTA VC geassembleerd toen GTA SA ngo niet voor pc uit was maar door het gebrek aan mensen die konden riggen is er maar 1 verschenen of 2. En ik heb me vooral bezig gehouden met mission coding van GTA VC voor eigen gebruik. GTA SA is vrijwel hetzelfde op het feit na dat er veel unknown opcodes zijn die gemakkelijk onderzocht kunnen worden. Dus voordat je iemand onervaren noemt, kijk op andere forums bijvoorbeeld: GTAForums.com. Daar zit ik al langer op en heb ook echt wel wat gedaan, ook al was het meeste voor eigen gebruik. Dus kijk eerst maar es rond voordat je vooroordelen trekt want ik weet echt wel de risico's van een TC mod. Reageren
burpicane Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 ik doe niet anders dan op gtaforums.com kijken :rolleyes: Reageren
denracer Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 het kan ook wel maar niet met 3beginners ;)lc word gemaakt door ~30 experts jah weten we wel maar we zoeken toch nog een team ? <_< lees eens goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.