Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 OK, kga niet tegenstribbelen, maarre mijn idee was nu iemand anders lekker Liberty City laten uitzoeken en ik ga met de mensen uit mijn team een nieuwe stad maken: Turba City, met veel mafia enzo. Mensen kunnen we gebruiken en dit is haalbaar:Dusss meld je aan zou ik zeggen dan kunnen we gaan bepalen wie wat van de stad maakt, maar onthoud: MAFIA STYLE! Zeer goed idee, als je wil kan ik proberen de wagens in een soort oldtimer style gaan zetten, vind wel passen bij de mafia [PatrickW: big bear, de volgende keer de "edit" button op je bericht gebruiken als je opnieuw in een topic wil posten waar je al de laatste bent. Wat je nu deed heet dubbel-posten en is verboden] Reageren
teuntjuh Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Hmmm, zou je dat bij de textures kunnen doen? Ik zou wel graag de GTA SA models willen behouden. Maar alvast bedankt! Zit je nu dan bij het team? Reageren
denracer Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Hmmm, zou je dat bij de textures kunnen doen? Ik zou wel graag de GTA SA models willen behouden. Maar alvast bedankt! Zit je nu dan bij het team? alles kan ;-) neej even serieus ik zou zeggen alle sommige auto's wat ouderwetser kwa lak enzo (ik kan wel goed texturen alleen weet niet hoe je auto moet doen wil ook stickers op crossmotor maar lukt ook niet) maar verder gebouwen enzo kan ik aardig goed texturen PS turba city is leuker als je het naast SA zet dus in de zee Reageren
teuntjuh Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 @denracer: Ik had meer de gedachten een totale Total Conversion mod te maken. Maar in de Mod Showroom bij Maps op GTAForums.com heb ik een topic gemaakt, genaamd [WIP] Turba City. Zou het team voortaan daar willen posten. Je mag denk ik wel Nederlands praten, ik heb bovenaan het topic gezet dat het bedoeld is voor ideeen van het team en commentaar van anderen. Als je gewoon @teun.steenbekkers ervoor zet vind ik het goed, maar als het kan engels posten! Ik ben vrijdag pas online in verband met twee herexamens (niet echt examens maar ja) dus als jullie ondertussen even de boel overnemen of nog wat maken, zou ik dat fijn vinden! PS. Op het engelse forum, heb ik ook 2 stukken van de stad untextured neergezet. soul_courageous, denracer, en misschien Big Bear gaan over de textures, als jullie dat goed vinden. Ik ga zelf ook texturen en coden totdat we een groter team hebben, dan kunnen andere mensen taken overnemen. Reageren
denracer Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 @denracer: Ik had meer de gedachten een totale Total Conversion mod te maken. Maar in de Mod Showroom bij Maps op GTAForums.com heb ik een topic gemaakt, genaamd [WIP] Turba City. Zou het team voortaan daar willen posten. Je mag denk ik wel Nederlands praten, ik heb bovenaan het topic gezet dat het bedoeld is voor ideeen van het team en commentaar van anderen. Als je gewoon @teun.steenbekkers ervoor zet vind ik het goed, maar als het kan engels posten! Ik ben vrijdag pas online in verband met twee herexamens (niet echt examens maar ja) dus als jullie ondertussen even de boel overnemen of nog wat maken, zou ik dat fijn vinden! PS. Op het engelse forum, heb ik ook 2 stukken van de stad untextured neergezet. soul_courageous, denracer, en misschien Big Bear gaan over de textures, als jullie dat goed vinden. Ik ga zelf ook texturen en coden totdat we een groter team hebben, dan kunnen andere mensen taken overnemen. jah is goed ik wil wel bij het texture team jah enne even offtopic ik kan nergens iets vinden over een voertuig modelen want ik wil een crossmotor maken maar ook bij de master tutorial list staat het ook niet ps : ik heb 3d max 7 (snap er geen f*ck van maar oke ;-)) Reageren
teuntjuh Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Ik wilde ook modellen en dat lukte ook wel alleen me auto zag er niet uit, omdat ik onervaren was (nog steeds wel wat modellen betreft, behalve sketchup dat makkelijk is) maar je moet op www.suurland.com of www.onnovanbraam.com blueprints van je motor downen (of als je een totaal nieuw model/concept maakt zelf ff een schets maken van voor/zij/boven maar vooral voor en zij. Die op een plane texturen in 3dsmax en goed scalen en positionen en dan een plane maken met een paar vertices, die op punten van je blueprint plaatsen en dan edges 'uittrekken', kan het niet goed uitleggen omdat ik vooral engels werk en het lang niet meer heb gedaan. Ik zou gewoon met Google 3dsmax tutorials zoeken, zo heb ik het gedaan. Succes. Bewerkt: 3 juli 2005 door teuntjuh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.