s0098374 Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Hallo, Weet iemand op welke schaal dat de kaart van 18 wos is getekend? Of hoe groot dat de afstand is tussen 2 steden? Of hoe lang dat je tussen 2 steden rijd met een bepaalde snelheid? Of iets waarmee ik de afstand tussen 2 steden kan berekenen? Ps. Heeft iemand een routekaart van alh, want ik heb een kaart zonder de steden in mexico. Alvast bedankt, Jeroen Reageren
s0098374 Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Hallo iedereen, Ik heb 18 wos alh gedownload van scssoft.com, maar als ik het spel installeer, komt hij niet verder dan "extract:base.csc... 100%" Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Base.scs is meestal een erg groot bestand, dus waarschijnlijk moet je een paar minuutjes wachten tot dat bestand is uitgepakt. Reageren
s0098374 Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Base.scs is meestal een erg groot bestand, dus waarschijnlijk moet je een paar minuutjes wachten tot dat bestand is uitgepakt. Als ik het spel installeer, dan laat hij bij base.csc het aantal% zien. Hij gaat van 1 tot 100 en bij 100 blijft hij vast hangen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Probeer dan eens UniExtract om de installer uit te pakken. Reageren
s0098374 Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2010 18 Wheels of Steel: American Long Haul Ontwikkelaar: SCS Software Uitgever: ValuSoft Genre: Simulatie Platforms: PC Aantal spelers: 1 Release: 3 december 2007 Demo: Website: Hey iedereen, Ik heb 18 wheels of steel: american long haul een week geleden nog op windows xp gespeeld, ging prima. Maar nu heb ik windows 7 gekocht, en als ik het spel wil starten, krijg ik een foutmelding. De prestaties van mijn computer zijn dus nog hetzelfde, met als uitzondering dat ik nu 320GB opslaggeheugen heb ipv. 80GB. Kan iemand mij helpen, want ik heb gehoord dat je iets moet downloaden, zodat je xp games op windows 7 kunt spelen. Alvast bedankt. Ps. Ik heb windows 7 home premium N Reageren
Sublime Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) Je kan proberen het in compatibiliteits modus te draaien. * Rechtermuisklik op het bestand (op bureablad of in je gamefolder) * Druk op eigenschapen * Selecteer de Compatibilty Tab * Vink dat radioboxje aan, en kies uit de lijst Windows XP (hoogste service pack) * Klik op OK * Start het programma op Als het niet werkt, kan het aan Direct X Werken. Wat voor foutmelding krijg je dan precies? Bewerkt: 6 november 2010 door Maikle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.