grandtheftauto... Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) Hey, ik heb heel veel auto mods ingesteld zoals: Bentley, Ferrari & Audi, ben ik eens met die autos gaan botsen tegen andere NORMALE autos... volgens ze me en willen ze botsautotje spelen Echt een weirde bug, is het bij jullie ook? Info hoe je het kan krijgen: 1. Start new game 2. Pak een auto, de beste: Bobcat 3. Bots tegen een auto die door R* gemaakt is. ht beste: Ranger 4. Klaar is kees, nu lekker botsautotje spelen 5. Stoppen is gewoon eruit springen, die auto die je volgt volgt nu die auto Video: Bewerkt: 6 november 2010 door grandtheftauto... Reageren
zwierd Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 zijn dit lege auto's? want anders kunnen het ook agressive bestuurders zijn, wat dan nog leuker is om te doen: uitstappen en stiertje vechten ;p Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2010 zijn dit lege auto's? want anders kunnen het ook agressive bestuurders zijn, wat dan nog leuker is om te doen: uitstappen en stiertje vechten ;p Nee kijk, als die bij een stoplicht wachten en ik botst volgen ze me, ze slaan me niet maar ze botsen me auto kapoet! en toen doe ik die cheat van autos exploderen alas je tegen bots en hij dood, BAM! XD Reageren
zwierd Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 ja er zitten dus mensen in, maar ik bedoel met stiertje vechten, dat je uitstapt dan probeert ie je aan te rijden Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) ja er zitten dus mensen in, maar ik bedoel met stiertje vechten, dat je uitstapt dan probeert ie je aan te rijden Weet niet, zal ff kijken brb EDIT: hij blijft de auto volgen, al spring je eruit... best wel werird Bewerkt: 6 november 2010 door grandtheftauto... Reageren
zwierd Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 is het een mod van een infernus? want soms zijn ze ook jaloers XD Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2010 is het een mod van een infernus? want soms zijn ze ook jaloers XD Haha, maar eigenlijk volgen ze je ook als je een 'normale' auto kiest Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 6 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) Zal er wel een filmpje van maken en op youtube zetten, ik plaats hem straks hier EDIT: hier is die!: Bewerkt: 6 november 2010 door grandtheftauto... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Geen bug, gewoon aggresseive bestuurders die je volgen nadat je op hen inbotst... heeft dus ook niet te maken met in welke auto je zit of tegen welke je botst, maar welke ped erinzit... je moet ook niet eerst doodgaan. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Ik heb dit vaak. En het gebeurd niet alleen met de Bobcat en Ranger Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Weet, maar met een ranger of bobcat weet je al zeker dat het daar lukt. en agressieve bestuurders???? die cheat heb ik niet ingesteld. Reageren
jordytwello Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Eigelijk is dit best logisch dat achterna rijden kijk de bestuurder wordt boos omdat jij zijn auto schade aanbrengt. Dus probeert hij je aan te rijden Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Idd, maar het komt een beetje 'raar' over dat niet iedereen het doet. Vandaar mischien "[bUG]" Reageren
Basssss Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Weet, maar met een ranger of bobcat weet je al zeker dat het daar lukt. en agressieve bestuurders???? die cheat heb ik niet ingesteld. Alsnog zijn er wel agressieve bestuurders, als je iemand in het echte leven een deuk in de auto rijd heb je ook kans dat diegene achter je aan komt. Met die cheat waar jij het over hebt word ineens iedereen in het spel agressief, voor de cheat zijn enkel een paar mensen agressief. Verder is het niet echt een bug, gewoon een slechte uitwerking van Rockstar. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Bij mij is dit altijd zo geweest, ik heb dit al bij veel andere auto's voorgehad. Dit kan inderdaad best wel irritant zijn. Meestal probeer ik dan gewoon de agressieve bestuurder uit zijn auto te trekken en hem te vermoorden. Ofwel een andere auto nemen natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.