TekaLoca Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Toen ik nog San Andreas speelde deed ik ook altijd botsautotje met deze 'bedoelde bug'. Reageren
masterbob Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 geen buig gewoon iets leuks wat in de copmuter versie is toegevoed is namelijk niet op de playstation Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Bekijk de realiteit; als je tegen iemand aanbotst, dan wilt 'ie toch een schadevergoeding hebben en als je dan vlucht voor die schadevergoeding, dan is het niet gek dat 'ie je dan achterna komt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Dit is bij mij oook zo hoor, en ik gebruikte vroeger geen cheats/mods en dat deden ze ook hoor. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Ja das waar je kan ze moeilijk doden of je bent wanted Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.