-TonyStark- Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Hallo , ik heb dus Spark IV gedownload voor de patch 1.0.7, maar als ik hem start en ik ga naar gta iv directory en ik dubbelklik erop dan geeft hij een error dat hij niet reageert, ik wil een audi r8 instaleren?:s Wat moet ik doen?? >>> Door Jacky-2007: Verhuisd naar modding fora.<<< Reageren
meli123 Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 Hallo , ik heb dus Spark IV gedownload voor de patch 1.0.7, maar als ik hem start en ik ga naar gta iv directory en ik dubbelklik erop dan geeft hij een error dat hij niet reageert, ik wil een audi r8 instaleren?:s Wat moet ik doen?? >>> Door Jacky-2007: Verhuisd naar modding fora.<<< probeer deze eens deze doet het bij mij altijd http://code.google.com/p/gtaivtools/downloads/detail?name=SparkIV%200.7.0%20Beta%201.zip&can=2&q= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.