ceejee Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 hallo ik heb GTA 4 ik zou ook Episodes from liberty city willen sommige zeggen mij als je gtaIV hebt dat je gratis Episodes from liberty city kan krijgen is dat zo of moet ik het kopen alvast bedankt! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Je moet hem gewoon kopen, helaas niet gratis verkrijgbaar. Je kan de stand alone versie "Episodes of Liberty City" aanschaffen, of de twee delen downloaden als DLC via GFWL,PSN of XBOX LIVE. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Je kunt ook als je nog geen GTA IV had nu een GTA IV complete editie kopen, dat is GTA IV + EFLC Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Hij zegt dat hij GTA IV al heeft, het lijkt me onnodig dat hij dan €50 gaat uitgeven aan de Complete als je voor 30/€25 de Episodes kan hebben he Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Hij zegt dat hij GTA IV al heeft, het lijkt me onnodig dat hij dan €50 gaat uitgeven aan de Complete als je voor 30/€25 de Episodes kan hebben he Tja... maar lees mijn bericht, ALS Het beste is gewoon de EFLC kopen bij GameMania, niet bij Bart Smit, bij Bart Smit krijg je GEEN geld terug. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.