beverdametje Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 als ik gta op start zie ik alleen maar wat balkes en als ik dan klik op waar normaal new game moet staan kom ik terug op het bureau blad met een fout in san-andreas.exe rapport verzenden rapport niet verzenden. wie kan mij helpen dit zijn mijn computer gegevens ik heb er niet veel verstand van maar dit staat op de pc: AMD Sempron tm Processor 3000+ 256 mb ddr 160 gb vaste schijf 7200rpm dvd drive,dvd writer max. 16x via unchrome vido tot 64mb geddeeld videogeheugen microsoft windows xp home edition ieee1394 fire wire interface verder nog het merk:dat is compaq kan iemand mij aljse blieft helpen???? z.s.m Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaskinner Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 dat probleem hat ik ook hep vandaag een nieuwe videokaart gekocht: ATI Radeon 9550 256 mb geh. van €82,- Nu doet gta et bij mij wel dus je moet een nieuwe videokaart kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beverdametje Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 lekker duur he dat doek niej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.