Jump to content

SA:MP Map


Carljeffrey

Recommended Posts

Ik heb een met pawno gemaakte .pwn en mijn vriend had iemand die maakte de .amr nu heb ik de .pwn vertaald in Pawno maar hij blijft engels?

Help mij! (:

Wat bedoel jij in hemelsnaam?

Ik heb echt geen flauw idee waar jij het over hebt, ben je Engels of een andere taal en gebruik je een translator ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk wilde je iets in het script vertalen, maar dat werkte niet, scripttaal blijft engels en kan je nooit vertalen, het enige dat je zou kunnen vertalen in een script zijn de texten die je ingame ziet, bijvoorbeeld in de chat, dialoog, menu, gametext, of 3D-Text labels. verder kan je niets vertalen en moet je nooit wat in het .amx bestand wijzigen.

is dit niet het antwoord dat je wilde moet je je probleem duidelijker uitleggen, wij kunnen niet ruiken wat jij heb gedaan of gemaakt

edit: of jij snapt niet wat uberhaupt een .pwn en een .amx bestand is.

een .pwn bestand is een script dat je heb gemaakt in pawno of een ander GTA SA:MP script-tool en een .amx bestand is de code die de computer kan lezen en ingame kan omzetten naar wat jij allemaal heb gescript :

en mijn vriend had iemand die maakte de .amr

moet .amx zijn maja dat vergeten we ff. een .amx maak je niet. je maak de .pwn, dan druk je op een knop in je script programma (heet volgens mij in elke wel de "compile" knop) dan maakt hij automatisch een bestand aan in de map waar jij je .pwn heb opgeslagen met de zelfde naam als je .pwn bestand alleen dan is het een .amx. die leest je server.

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

ja wat de anderen zegt de .pwn daar staan de poppetjes enzo in dus dat is wat je in de server ziet en de .amx laar de boel draaien zodat hij in je server werkt ik zelf wist niet hoe het allemaal werkt maar ik word er steeds beter in

dus kijk maar hoe het allemaal gaat

Link to comment
Delen op andere websites

ja wat de anderen zegt de .pwn daar staan de poppetjes enzo in dus dat is wat je in de server ziet en de .amx laar de boel draaien zodat hij in je server werkt

dit slaat dus echt nergens op. in de .amx staan ook je poppetjes en alles wat je server ziet, alleen in een voor ons onbegrijpelijke code. daarom maken we het script in .pwn zodat wij zelf begrijpen wat wij doen. de server kan alleen het .amx lezen en pawno zorgt ervoor dat je .pwn vertaald word naar een .amx als je op de compile knop druk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...