zieko99 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Kijk als ik bijv : gta sa verwijdert uit me computer en weer instraleert blijfen dan die save games zitten ?? 0 Reageren
Digitalralf Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 volgens mij vraagt hij dat en anders maak je een kopie van de map ( in je documenten en dan gta san andreas user files kopieren naar ergens anders) 0 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 De savedata zat volgens mij altijd in een mapje bij Mijn Documenten, niet? 0 Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 De savedata zat volgens mij altijd in een mapje bij Mijn Documenten, niet? Lees eens het bericht boven je.. 0 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Oh, mijn excuses :o 0 Reageren
Kratod Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 In preciepe als je hem verdijderd vraagt je compueter als hij de savew games kan verdwijderen. Zal voor de zekerheid wel een back-upje maken, dan weet je zeker dat er niks mis gaat. Maar inderdaad je save game zit in (Mijn*) duckumenten *Staat alleen bij windows xp en ouder!* 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.