Jump to content

[€200] Nieuwe TV


BoerBanaan

Recommended Posts

Hai,

Ik wil binnenkort een nieuwe TV kopen om lekker op mijn kamer te kunnen gamen. Ik heb een budget van 200 euro in gedachten maar ik weet niet welke TV het beste is. Eisen: HD-ready of het liefst Full-HD, HDMI aansluiting, moet niet te klein zijn en budget dus 200 euro, het liefst een A-merk en mág wel 50 euro meer als ik het met dit budget niet ga halen.

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

€200.

Da's echt niet veel he, maar er zijn er wel.

De meeste die je gaat vinden zijn dan 48cm of 56cm en da's echt niet groot.

Check duid wel Nederland aan voor jou denk ik?

Eenmaal op de site ga je naar Beeld & Audio vervolgens klik je op Televisie. En dan kan je aan de slag ;)

Ik denk dat je beter gaat voor 66cm. Deze gaat schommellen tussen €250 en €350 als je écht iets goed wil.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

@ Hayte: Er staat nergens dat hij met zijn pc op zijn televisie wilt gaan gamen. Wellicht wil hij zijn console naar zijn kamer verplaatsen en heeft hij daarvoor een extra tv nodig.

In afwachting van BoerBanaan's antwoord, kijk het nog even aan of het beter hier past of beter in Beeld & Geluid.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor console gamen (en daarmee duidde ik naar moderne consoles met HDMI) volstaat een normale pc-scherm/monitor (met HDMI natuurlijk) ook gewoon hoor. Het hoeft niet persé een televisie te zijn.

Klopt maar ik gebruik die TV ook om gewoon TV te kijken. Hoeveel zal het van prijs verschillen als ik een pc-scherm koop ipv een TV?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...