GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Hallo Het daten van die meiden in SA is wel leuk en zo. Alleen weinig zin in. Als je ze nou vermoord. Krijg je dan gewoon die outfits. Kun je het spel dan nog wel 100% uitspelen? :blink: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Hier bestaan al verschillende topics over. Als je vriendin dood is kan je geen 100% meer halen. Dood is dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 En in die missie waar je die key - card nodig hebt. Ik heb die meid vermoord. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Lol lol lol... Als je haar hebt vermoord kan je als het goed gelijk de keycard pakken inplaats met haar te daten. Dan kan je volgens mij naar haar huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Weet ik, k'krijg zo wel geen 100% ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Weet ik, k'krijg zo wel geen 100% ???? 100% met Millie heb je niet nodig,je hebt er toch niks aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Nee je kan met die vriendin dan geen 100% meer halen..Maar dat maakt otch niet uit want als je met Millie 100% hebt krijg je niks dus niet echt iets om je zorgen over te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Bedankt k'snap het nu :lol: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Maar nog even een vraagje. Als je dan nou je date vermoord krijg je dan meteen het kostuum. Zoals bij Denise zou je een pimp - suit krijgen enz. enz.... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximo Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Neej, was het maar zo. Je meot wel de 100 halen met Denise, wil je het pimp pakje hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Bedankt !!!!! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik heb met Michelle al 100% gehad, en heb de Racing Suit al, kan ik nu gewoon stoppen met daten en/of haar gewoon killen zonder Suit + Pay'n'Spray + Monster te verliezen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 na dat je 100% met ze hebt gehaald gewoon laten zitten:p Nix meer met ze doen:p maar ook niet killen en sorg een beetje soms dat het percentage niet te laag word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ok, dus als ze me ECHT dumped (of als ik der kill) dan bennik alles kwijt? of alleen die pay'n'spray ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.