keessie Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Hallo ik heb met een paar vrienden een bandje opgericht en we zijn gewoon wat soft rock nummertjes aan het oefenen zoals oasis - wonderwall , kaiser chiefs - ruby , rhcp - californication en nog wat we willen gaan optreden op het open podium een evenement op school maar we willen een knallend nummer hebben die het goed doet op een podium maar niet zo vaak gespeeld word dat het "cliche" is. dus daarom vraag ik of iemand misschien een leuk nummer weet cya Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 RHCP- Readymade(speel ik atm ook met band) Reageren
Die Hard Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Is Daughtry met September misschien iets voor jullie? http://www.youtube.com/watch?v=aQJXdzg8Kbk Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Linkin Park-The messenger, Of Linkin Park-iridescent? Reageren
keessie Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2010 bedankt voor de reacties ik zal morgen is even met ze overleggen Reageren
moechy Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Hmm Enter Sandman doet het altyd wel goed als het goed gebracht word. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.