Jump to content

Zonder bepaalde missie een gebied(Xbox360)


complimenten

Recommended Posts

Hey, ik vroeg me af of ik vanaf de xbox ook op een bepaalde manier in een nog niet vrijgespeeld gebied kan komen... Dan zonder de sterren die me in een boot na 2 minuten al neerknallen, of als ik uitstap neer word geknald :(. Ik heb hem net, maar ik wil voordat ik bij die andere gebieden kan daar ook kunnen rondlopen:P. Kan iemand mss helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je online free mode speelt dan kun je overal komen zonder politie te krijgen.

Of als je "The Balled Of Gay Tony" of "The Lost & the Damned" DLC's speelt dan zijn ook alle gebieden bereikbaar zonder politie achter je aan te krijgen. :puh:

Cheats kunnen je hierbij niet helpen, want als je de geen wanted cheat gebruikt dan krijg je na 1 seconde al terug 6 sterren.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry kan niet.

als je die cheat gebruikt komen de sterren binnen een paar seconden terug

Dat heb ik ook geprobeerd, het lukt niet helaas:(, zijn er andere mogelijkheden? En dat online gaan, van een paar posts terug, is dat niet iets wat kan? Of is dat alleen voor gold? Ik heb namelijk vanaf de 22e silver.

Link to comment
Delen op andere websites

Met xbox LIVE Silver kan je helaas niet online gamen. Wel kan je op veel plekken op internet voor minder dan in de winkel Gold abonnement aanschaffen. Kijk bijvoorbeeld eens op www.xbox360gold.nl.

Je zou een klein Gold abonnement kunnen aanschaffen (bijvoorbeeld 3 mnd) zodat je in Multiplayer de hele stad al kan bewandelen. Als je echter niet al die moeite wil nemen en eigenlijk online gamen geen snars aan vindt, raad ik je toch aan om gewoon de storyline te gaan spelen. Als je namelijk tijdens het verhaal de stad leert kennen is het een veel mooiere beleving dan wanneer je gelijk de multiplayer opstart en alles al gezien hebt voordat je zover bent in het verhaal. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

In het missieoverzicht kan je zien na welke missies je welke gebieden vrijspeelt.

Ik ben al bezig met de storyline, sinds een paar dagen. Maar bij een bepaalde missie lukt het steeds niet :( en :( en :'(

Edit: Was er maar weer eens mee begonnen, en ben al een stuk verder gekomen! En ik heb dus ook Algonquin vrijgespeeld, en Alderny komt ook al dichtbij!:D

Bewerkt: door complimenten
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...