complimenten Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Hey, ik vroeg me af of ik vanaf de xbox ook op een bepaalde manier in een nog niet vrijgespeeld gebied kan komen... Dan zonder de sterren die me in een boot na 2 minuten al neerknallen, of als ik uitstap neer word geknald . Ik heb hem net, maar ik wil voordat ik bij die andere gebieden kan daar ook kunnen rondlopen:P. Kan iemand mss helpen? Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Ja, dat kan met eem Cheat. Hier het je een hele lijst met cheats Klik Hier! Reageren
Niiek Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Nee, dat kan niet, want als je die sterren weg cheat zijn ze binnen een paar seconden weer terug, dus je zal de missie's moeten spelen of online gaan Reageren
blackops Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 sorry kan niet. als je die cheat gebruikt komen de sterren binnen een paar seconden terug Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Als je online free mode speelt dan kun je overal komen zonder politie te krijgen. Of als je "The Balled Of Gay Tony" of "The Lost & the Damned" DLC's speelt dan zijn ook alle gebieden bereikbaar zonder politie achter je aan te krijgen. Cheats kunnen je hierbij niet helpen, want als je de geen wanted cheat gebruikt dan krijg je na 1 seconde al terug 6 sterren. Reageren
complimenten Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2010 sorry kan niet. als je die cheat gebruikt komen de sterren binnen een paar seconden terug Dat heb ik ook geprobeerd, het lukt niet helaas:(, zijn er andere mogelijkheden? En dat online gaan, van een paar posts terug, is dat niet iets wat kan? Of is dat alleen voor gold? Ik heb namelijk vanaf de 22e silver. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Met xbox LIVE Silver kan je helaas niet online gamen. Wel kan je op veel plekken op internet voor minder dan in de winkel Gold abonnement aanschaffen. Kijk bijvoorbeeld eens op www.xbox360gold.nl. Je zou een klein Gold abonnement kunnen aanschaffen (bijvoorbeeld 3 mnd) zodat je in Multiplayer de hele stad al kan bewandelen. Als je echter niet al die moeite wil nemen en eigenlijk online gamen geen snars aan vindt, raad ik je toch aan om gewoon de storyline te gaan spelen. Als je namelijk tijdens het verhaal de stad leert kennen is het een veel mooiere beleving dan wanneer je gelijk de multiplayer opstart en alles al gezien hebt voordat je zover bent in het verhaal. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 In het missieoverzicht kan je zien na welke missies je welke gebieden vrijspeelt. Reageren
complimenten Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) In het missieoverzicht kan je zien na welke missies je welke gebieden vrijspeelt. Ik ben al bezig met de storyline, sinds een paar dagen. Maar bij een bepaalde missie lukt het steeds niet en en :'( Edit: Was er maar weer eens mee begonnen, en ben al een stuk verder gekomen! En ik heb dus ook Algonquin vrijgespeeld, en Alderny komt ook al dichtbij! Bewerkt: 12 januari 2011 door complimenten Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Voor hulp met een missie kun je kijken bij de missiebeschrijvingen of posten in het missie hulp-topic. Maar daar wel eerst even zoeken of jouw probleem al eerder genoemd is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.