Kloep Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Welkom in het topic over de MTV EMA Awards 2010. De uitslagen waren gisteren live op MTV te zien. Ik wilde er vandaag eens reageren op de uitslagen, toen ik tot mijn grote verbazing zag dat er nog geen topic over was. Vandaar dat ik deze nu open. Hieronder zie je voor elke categorie alle genomineerde en degene die heeft gewonnen. Alle afbeeldingen zijn afkomstig van www.mtvema.nl.Best Song[table=header]Winnaar|Lady Gaga - Bad Romance[/table][table=header]Overige genomineerden|Eminem ft. Rihanna - Love the Way You Lie|Katy Perry ft. Snoop Dogg - California Gurls|Rihanna - Rude Boy|Usher - OMG[/table]Best Live Act[table=header]Winnaar|Linkin Park[/table][table=header]Overige genomineerden|Bon Jovi|Kings of Leon|Lady Gaga|Muse[/table]Best Pop[table=header]Winnaar|Lady Gaga[/table][table=header]Overige genomineerden|Katy Perry|Miley Cyrus|Rihanna|Usher[/table]Best New Act[table=header]Winnaar|Ke$ha[/table][table=header]Overige genomineerden|B.o.B|Jason Derülo|Justin Bieber|Plan B[/table]Best Female[table=header]Winnaar|Lady Gaga[/table][table=header]Overige genomineerden|Katy Perry|Miley Cyrus|Rihanna|Shakira[/table]Best Male[table=header]Winnaar|Justin Bieber[/table][table=header]Overige genomineerden|Eminem|Enrique Iglesias|Kanye West|Usher[/table]Best Hip Hop[table=header]Winnaar|Eminem[/table][table=header]Overige genomineerden|Kanye West|Lil Wayne|Snoop Dogg|T.I.[/table]Best Rock[table=header]Winnaar|Thirty Seconds to Mars[/table][table=header]Overige genomineerden|Kings of Leon|Linkin Park|Muse|Ozzy Osbourne[/table]Best Alternative[table=header]Winnaar|Paramore[/table][table=header]Overige genomineerden|Arcade Fire|Gorillaz|Gossip|Vampire Weekend[/table]Best Video[table=header]Winnaar|Katy Perry ft. Snoop Dogg - California Gurls[/table][table=header]Overige genomineerden|Eminem ft. Rihanna - Love the Way You Lie|Lady Gaga ft. Beyoncé - Telephone|Plan B - Prayin|Thirty Seconds to Mars - Kings and Queens[/table]Best Push Act[table=header]Winnaar|Justin Bieber[/table][table=header]Overige genomineerden|Alexandra Burke|B.o.B|The Drums|Hurts|Jason Derülo|Ke$ha|Mike Posner|Professor Green|Selena Gomez & The Scene[/table]Best World Stage Performance[table=header]Winnaar|Tokio Hotel[/table][table=header]Overige genomineerden|Gorillaz|Green Day|Katy Perry|Muse|Thirty Seconds to Mars[/table]Best European Act[table=header]Winnaar|Italië - Marco Mengoni[/table][table=header]Overige genomineerden|Polen - Afromental|Rusland - Dima Bilan|Spanje - Enrique Iglesias|Roemenië - Inna[/table]En om het af te leren, hier nog wat cijfers op een rijtje:[table=header]Nominaties||||Winnaars|Naam|Aantal|||Naam|AantalLady Gaga|5|||Lady Gaga|3Rihanna|5|||Justin Bieber|2Katy Perry|5|||Eminem|1Eminem|4|||Katy Perry|1Usher|3|||Linkin Park|1Snoop Dogg|3|||Snoop Dogg|1Muse|3|||Ke$ha|1Justin Bieber|3|||Paramore|1Thirty Seconds To Mars|3|||Tokio Hotel|1||||Marco Mengoni|1[/table]Bij de nominaties waren er nog tien met twee nominaties en 23 met één nominatie.Zo, nu aan jullie de beurt. Wat vinden jullie van de uitslagen? Terecht? Onterecht? Op wie hebben jullie gestemd? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Net als bij de televizierring een populariteits wedstrijd om wie het beste riedeltje zingt. Het is dat jij het nu zegt, maar ik heb er niets van mee gekregen. In mijn opzicht zijn het prijzen voor mensen die veel van aandacht houden. Ik heb er helemaal niets mee. Reageren
Kloep Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Het boeit mij ook vrij weinig wie er wint, vind het alleen altijd wel leuk om te kijken. Kijken of er mensen nog dronken die award in ontvangst nemen ofzo. Reageren
GTA-top Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Moet Justin Bieber en Miley Cyrus enz. niet bij best kid ? vind het toch wel stom dat justin bieber wint van grote namen zoals Eminem en Kanye West Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 vind het toch wel stom dat justin bieber wint van grote namen zoals Eminem en Kanye West QFT Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 (bewerkt) Leuk dat het samengevat is hier op het forum Heb helaas niet kunnen kijken, maar er komen zeker weer 100 herhalingen zoals vorig jaar.. @Hieronder, kijk er dan niet naar. Bewerkt: 8 november 2010 door TekaLoca Reageren
Cheers. Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Dit boeit me niks, overgehypde gedoe. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Boeit mij niks. Ik kijk dan ook weinig MTV... Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 (bewerkt) Ik gun Eminem al de prijzen die hij kon winnen, na alles wat hij allemaal heeft meegemaakt.. toch knap van hem. Slim Shady Bewerkt: 8 november 2010 door FrankDangerz Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Wat heb ik gehoord? Werd er hartstikke veel BOEEH! geroepen toen Bieber won? Reageren
Kloep Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Ik heb alles live gezien, maar ik kan me geen boegeroep herinneren. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Enigste wat ik leuk vond was de reclame: Blijft een lekker mokkel Reageren
.Senne Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 (bewerkt) Ben alleen blij dat Eminem in de prijzen valt, hij is zowat de enige die het waard is naar mijn mening. Edit: en Linkin Park ook. Bewerkt: 8 november 2010 door .Senne Reageren
Cheers. Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Enigste wat ik leuk vond was de reclame: Blijft een lekker mokkel dat is waar die reclame heb ik ook gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.