Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Hoe doe je dit op de Ps3 ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Bij een gevecht met een persoon moet je zien dat je op hem mikt en dat je die persoon's health-balk ziet. Je weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel Als hij je dan wil slaan moet je op X drukken en gaat Niko de punch ontwijken. Maar pas op, voor een melee counter moet je dus ontwijken en vervolgens meteen terugslaan O. Als je ziet dat Niko dan de slag ontwijkt en meteen terugslaat met rare moves die je alleen kan door een Melee te doen. Is je Melee Counter voltooid, je kan maximum 2 melee counter's doen per persoon Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2010 TNX MAN! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 (bewerkt) No problemozzz Kan je het? Het duurde bij mij een tijdje voor ik het door had hoe het moest Bewerkt: 8 november 2010 door TekaLoca Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Snapte het eerst niet; Je moet em iets langer ingedrukt houden. Maar het lukt nu:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.