Jump to content

Hoe verander ik me pijltje


Cheers.

Recommended Posts

Waar de fachma heb jij het over? :7

jilt80.jpg

Waarin wil je het veranderen? We mogen wel helderziend zijn, maar we kunnen niet via een internetverbinding naar jouw hoofd kijken wat jij wilt, daarvoor zitten er teveel servers tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je naar je lokale Specsavers winkel geweest bent, moet je, voor Windows XP en Windows Vista (in de Klassieke weergave) (misschien ook 7) bij het configuratie scherm wezen, waar je op Muis moet klikken. Het valt niet te missen, heeft een grote (tevens draadloze (in Vista)) muis als icon (welke lijkt op een Microsoft SP-2 muis (ofzo)), en staat (bij mij in Vista) tussen Mapopties en Netwerkcentrum.

Link to comment
Delen op andere websites

okee heb hier de engelse versie

Ga naar start->Configuratiescherm->dan Personalisatie en Uiterlijk(of zoiets, het staat iig onder de gebruikersinstelingen)->Personalisatie(De eerste) Dan staat er links in het menu 'verander muisaanwijzers'. Als je het nu nog niet kunt vinden dan heb je wss de NMCC versie.

Link to comment
Delen op andere websites

persoonlijk raad ik Stardock erg af, ik heb al hun programmas zelf ook gebruikt en ben er erg ontevreden over, of het is een trial, of het programma is zo leeggeknipt dat het nutteloos is. Plus het deinstalleren werkt maar half dus driekwart staat er dan nog van op. Het is aan te raden om gewoon het handmatig te doen, dan hoef je niks te betalen, geen extra programmas te installeren etc. En nog belangrijker is, het heeft nogal vervelende effecten als je dingen niet terugzet voordat je het gaat deinstalleren.

Je kunt op Deviantart enorm veel cursors vinden. het enige wat je hoeft te doen is een account aan te maken, de cursor op te slaan op je pc en dan instellen via het aangewezen menu.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...