Wauzie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Dat heeft er niets mee te maken, je moet UVW-map gebruiken....in 3ds max 7 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Ja dat had ik al ontdekt . Screen: Ik ben alleen vergeten om hem nog lichter te maken maar dat komt nog wel . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik krijg dat heelemaal niet gedaan texturen, ik kan niet assign to selection niet gebruiken, ik open niet zoals in de tutorial Bitmap, maar een textuur die daar onder staat wat doe ik fout? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik dacht misschien wel leuk om even te laten zien wat ik nou gemaakt heb met jullie hulp. Dus hier een screen: Reageren
burpicane Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 een stoepje aan de zeikant zou leuk zjin maar zeker goed voor als je begint met 3ds Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Erg mooi begin , alleen zou ik een stoepje of randje zoals werd gezegt. En de textuur van die weg is een beetje uitgerekt...die zou ik iets dichter op elkaar duwen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Erg mooi begin , alleen zou ik een stoepje of randje zoals werd gezegt. En de textuur van die weg is een beetje uitgerekt...die zou ik iets dichter op elkaar duwen. Ja dat ontdekte ik ook al, maar als ik hem in elkaar druk dan zie ik dat die streep op het wegdek in 3ds max scheef gaat . En die stoep probeer ik nog wel, het is immers ook mee eerste model . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.