Jump to content

Overhitting Videokaart (Laptop)


ietsAnders0

Recommended Posts

Ik heb net een nieuwe laptop (De Packard bell Easynote LJ65), helaas heb ik hieribj een probleempje.

Er zit namelijk geen koeler op de videokaart en valt uit bij 90 graden.

Iemand die weet hoe ik de temperatuur grens kan verhogen of gewoon uit kan zetten?

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Nja goed, hij is al open geweest dus al het stof/viezigheid is er nou wel uit als het er uberhaupt in zat.

Over die koelers enzo kan ik wel proberen maar weet niet of dat veel zal helpen, normaal gesproken is die niet heel heet. Ik heb speedfan draaien en draait nu rond de 33 graden maar zodra er een game word gestart zit hij binnen notime tegen de 80 aan en freezed mijn HDD.

Link to comment
Delen op andere websites

... dus gebruik je de koeler alleen als je gaat gamen O.o

Je zou hem naar je pc-boer kunnen brengen, als je wilt, anders de garantie even controleren, of een externe koeler gebruiken. Of gewoon totaal niet gamen.

Garantie wou ik net gaan controleren, zo ff het aankoopformulier zoeken en dan hoor ik wel of ik garantie heb. En anders koop ik, zoals jij al zei, een externe koeler :)

Thanks iig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...