grandtheftauto... Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 (bewerkt) Hey, aangezien mijn DVD driver alleen CD-R, DVD-R & Double Layer (DL) kan branden maar geen RW heeft me vader een RW brander van me oude pc geschroefd, nu heeft hij dat wel gedaan maar nu vraagt me vader aan me: "Hoe zet je zon driver in je pc" en ik dacht eerst gewoon erin zetten en een paar stekkertjes die erin passen dat doen, maar me moeder zei dat als je dat doet dat er dalijk een ontploffing in de pc is. Nu weet ik niet wat ik precies moet doen en waar ik die in moet pluggen, weet iemand een handleiding of weet iemand wat ik moet doen? Bedankt Jeroen Bewerkt: 9 november 2010 door grandtheftauto... Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 zoals je vader al zegt, een paar stekkertjes aansluiten in de pc. Wat je moeder zegt slaat uberhaupt al nergens op, elektriciteit kan in feite al geen ontploffing veroorzaken. Het enige wat zou kunnen knappen is een condensator, maar dat ruik je alleen en verder ook niet, maar dat zal er ook niet van gebeuren. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ja, je moet heel voorzichtig ermee omgaan hoor, straks ontploft hij en krijgen we een fallout, en hebben we eind volgende week een nucleaire winter! Maar gelukkig komt Superman de week daarna, die alles wegblaast naar de maan. De maanmannetjes gaan dan wel dood, maar ja. Dat is hun probleem. Het is inderdaad gewoon een kwestie van je DVD drive eruit te halen, en dan de stekkers in je nieuwe DVD drive te doen. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Ok! Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.