MisterMeJ Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Als ik mijn eigen muziek in gta zet en later in het spel naar de user zender ga, minumaliseert hij gta en krijg ik er nog een venster bij die ik niet selecteren kan. Als ik dat weer in gta ga, sluit hij daarna het spel af met de fout in gta_sa.exe. Ik heb gta al opnieuw geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan. Heb alleen lezen ook al uitgezet en er staan snelkoppelingen in de user track map, dus iemand oplossing ? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Als ik mijn eigen muziek in gta zet en later in het spel naar de user zender ga, minumaliseert hij gta en krijg ik er nog een venster bij die ik niet selecteren kan. Als ik dat weer in gta ga, sluit hij daarna het spel af met de fout in gta_sa.exe. Ik heb gta al opnieuw geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan. Heb alleen lezen ook al uitgezet en er staan snelkoppelingen in de user track map, dus iemand oplossing ?Alvast bedankt! khb bijna hetzelfde probleem maar, ik krijg geen foutmelding ik kan gewoon rijden maar jehoort de radio steeds scannen.... net zoals je naar een volgend radio station gaat iemand die ons kan helpe? :rolleyes: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Als ik mijn eigen muziek in gta zet en later in het spel naar de user zender ga, minumaliseert hij gta en krijg ik er nog een venster bij die ik niet selecteren kan. Als ik dat weer in gta ga, sluit hij daarna het spel af met de fout in gta_sa.exe. Ik heb gta al opnieuw geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan. Heb alleen lezen ook al uitgezet en er staan snelkoppelingen in de user track map, dus iemand oplossing ?Alvast bedankt! khb bijna hetzelfde probleem maar, ik krijg geen foutmelding ik kan gewoon rijden maar jehoort de radio steeds scannen.... net zoals je naar een volgend radio station gaat iemand die ons kan helpe? :rolleyes: B) Je moet geen snelkoppelingen in de map zetten!Je moet gewoon de normale liedjes er in zetten!Je moet je liedjes die je er in wil zetten moet je laatste muisknop op het liedje klikken en dan kopieren en dan plakken in de map waar hij in hoort!Dat moet je bij elk liedje doen die je er in wilt hebben als je dat hebt gedaan moet je gta opstarten en dan options>audio>scan user tracks ofzo dan de laatste dan gaat ie scannen en als het goed is moet de liedjes het dan gewoon doen zonder dat GTA vast gaat staan of wat dan ook! Als het zo niet lukt wat ik nu heb vertelt of als je het niet snapt! FF zeggen of een pm sturen ofzo! Groeten Marcelheerde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remysoccer Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 in welk mapje moet je dan die liedjes indoen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterMeJ Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 @marcelheerde Ook al zet ik de liedjes in de map dan geeft hij nog het zelfde probleem. Formatteren heeft ook geen nut, want heb ik al geprobeerd, dus... @remysoccer Je moet de liedjes (of snelkoppelingen (welke jij wilt, kies maar ) ) in C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAMl\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks zetten. Doe dan wat marcelheerde vertelde en dan moet het goed komen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 @remmysoccer: In welk formaat is jouw muziek ? Dit speelt een belangrijke rol omdat GTA SA standaard niet met alle muziekformaten overweg kan. Dan installeer je best een codec-pack : http://www.free-codecs.com/download/K_Lite..._Codec_Pack.htm Installeer ook de laatse versie van windowsmedia player dus versie 10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 heb je al eigenschappen van user track gekeken ?? dan moet je alleen lezen wegvinken misschien doet tie het dan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 @marcelheerde Ook al zet ik de liedjes in de map dan geeft hij nog het zelfde probleem. Formatteren heeft ook geen nut, want heb ik al geprobeerd, dus... @remysoccer Je moet de liedjes (of snelkoppelingen (welke jij wilt, kies maar ) ) in C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAMl\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks zetten. Doe dan wat marcelheerde vertelde en dan moet het goed komen.... Wat bedoel je met:Doe dan wat marcelheerde vertelde en dan moet het goed komen....?" Gr Marcelheerde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 @marcelheerde Ook al zet ik de liedjes in de map dan geeft hij nog het zelfde probleem. Formatteren heeft ook geen nut, want heb ik al geprobeerd, dus... @remysoccer Je moet de liedjes (of snelkoppelingen (welke jij wilt, kies maar ) ) in C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAMl\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks zetten. Doe dan wat marcelheerde vertelde en dan moet het goed komen.... ik heb dat gedaan maar als ik de radio op user tracks zet dan speelt hij ze neit af <_< <_< ..alleen maar reclames.. hoe kan dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterMeJ Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 @marcelheerde Ook al zet ik de liedjes in de map dan geeft hij nog het zelfde probleem. Formatteren heeft ook geen nut, want heb ik al geprobeerd, dus... @remysoccer Je moet de liedjes (of snelkoppelingen (welke jij wilt, kies maar ) ) in C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAMl\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks zetten. Doe dan wat marcelheerde vertelde en dan moet het goed komen.... ik heb dat gedaan maar als ik de radio op user tracks zet dan speelt hij ze neit af <_< <_< ..alleen maar reclames.. hoe kan dat Als je dat hebt gedaan moet je gta opstarten en dan options>audio>scan user tracks ofzo dan de laatste dan gaat ie scannen en als het goed is moet de liedjes het dan gewoon doen zonder dat GTA vast gaat staan of wat dan ook! Dat ook al gedaan ?... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 @marcelheerde Ook al zet ik de liedjes in de map dan geeft hij nog het zelfde probleem. Formatteren heeft ook geen nut, want heb ik al geprobeerd, dus... @remysoccer Je moet de liedjes (of snelkoppelingen (welke jij wilt, kies maar ) ) in C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAMl\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks zetten. Doe dan wat marcelheerde vertelde en dan moet het goed komen.... ik heb dat gedaan maar als ik de radio op user tracks zet dan speelt hij ze neit af <_< <_< ..alleen maar reclames.. hoe kan dat Als je dat hebt gedaan moet je gta opstarten en dan options>audio>scan user tracks ofzo dan de laatste dan gaat ie scannen en als het goed is moet de liedjes het dan gewoon doen zonder dat GTA vast gaat staan of wat dan ook! Dat ook al gedaan ?... nee nog niet..zal t is proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb ergens gelezen dat bij de map user tracks op rechter muisknop moet klikken en op eigenschappen en dan alleen lezen uit moet zetten. Maar als ik dat doe en ik klik nog een keer op eigenschappen staat alleen lezen weer aangevinkt!? Enig idee hoe dit kan?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb ergens gelezen dat bij de map user tracks op rechter muisknop moet klikken en op eigenschappen en dan alleen lezen uit moet zetten.Maar als ik dat doe en ik klik nog een keer op eigenschappen staat alleen lezen weer aangevinkt!? Enig idee hoe dit kan?? :huh: Als je dat hebt gedaan moet je natuurlijk wel op toepassen klikken en dan op ok anders houd hij gewoon het oude! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Ik heb ergens gelezen dat bij de map user tracks op rechter muisknop moet klikken en op eigenschappen en dan alleen lezen uit moet zetten.Maar als ik dat doe en ik klik nog een keer op eigenschappen staat alleen lezen weer aangevinkt!? Enig idee hoe dit kan?? :huh: Als je dat hebt gedaan moet je natuurlijk wel op toepassen klikken en dan op ok anders houd hij gewoon het oude! Dat heb ik gedaan maar als ik dan weer op eigenschappen klik staat alleen lezen weer aangevinkt Bewerkt: 2 juli 2005 door Deejay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.