Jump to content

DVD ripper


pompbakje

Recommended Posts

hallo,

ik ben op zoek naar een goeie en gratis DVD ripper die geen probleem heeft met gecodeerde DVD's. ik heb thuis een paar DVD's liggen maar als ik op rijs ga dan moet ik die altijd meesleuren en dat is namelijk niet erg handig. Het zou veel handiger zijn dat ik die DVD's op mijn computers kan zetten. Wie mij een goede en gratis DVD rip programa kan geven zal ik dankbaar zijn :)

m.v.g. pompbakje

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is volgens mij illegaal (zowel normaal, als op het forum).

Omdat DVD's tegen kopieeren beveiligd zijn :7

EDIT: Is het niet handiger dat je gewoon een soort van zakje koopt waar je de disc's in kan steken? Zo neem je alleen de disc's mee.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

DVD's rippen voor een thuiskopie is geen probleem, dat is legaal. We gaan je echter niet helpen om de beveiliging op de dvd's te omzeilen. Die beveiliging zit er niet voor niets op en deze kraken is wel illegaal.

Ik laat het topic dus open onder voorwaarde dat er geen programma's worden genoemd om de beveiliging te omzeilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan volgens mij gewoon de bestanden op de DVD kopiëren. Je kan deze bestanden per dvd in een map zetten en met GOM Player of VLC Player kan je dit weer afspelen.

Je hebt er dus geen programma voor nodig.

Bij mij werkt dit toch.. misschien niet bij alle DVD's dat weet ik niet.

Gr. vwbjorn

Link to comment
Delen op andere websites

DVD's rippen voor een thuiskopie is geen probleem, dat is legaal. We gaan je echter niet helpen om de beveiliging op de dvd's te omzeilen. Die beveiliging zit er niet voor niets op en deze kraken is wel illegaal.

Ik laat het topic dus open onder voorwaarde dat er geen programma's worden genoemd om de beveiliging te omzeilen.

Maar ik weet er een ;_;

OP, probeer eens te rippen met IMGBurn. Die jammer genoeg alleen als er geen beveiliging op zit :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...