Jump to content

Graphics Aanvraag ~ Signature Dotz

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag lui,

Ik zou graag een sig willen, hier komt mijn lijstje:

Type: Signature

Stijl: Simpel

Grootte: 150x50 pixels

Voorbeeld: -

Tekst:

Mijn naam ''Dotz'' moet in de sig komen in het lettertype Comicker (klik). Deze tekst het liefst in een ''Crème kleurtje'' (een soort witgeel-achtig beige) met een zwarte rand en een grijze binnekant, de grijze binnenkant ongeveer dit grijs: 1289380603-140.jpg. Deze tekst moet het grootste deel van de sig zijn.

Daaronder mag de tekst ''Høken is Normaal'' komen in het lettertype Ascent 2 Stardom (klik), deze tekst mag veel kleiner in vergelijking met de tekst ''Dotz''.

Rand: Geen rand, om de tekst en de afbeeldingen hoeft geen rand, dan moet je gewoon de achtergrond van het forum kunnen zien :) .

Kleuren: -

Render (optioneel): Deze afbeelding zou ik graag 50 pixels hoog uiterst rechts in mijn sig willen, het zwaard zou eventueel door kunnen lopen of achter de letters verdwijnen. De letters zouden eventueel achter deze afbeelding kunnen verdwijnen, de grijze achtergrond van de afbeelding mag weg.

Extra (optioneel): Eventueel zou er tussen de tekst ''Dotz'' en ''Høken is Normaal'' een brandende sigaar of een strootje graan geplakt kunnen worden..

Bij voorbaat dank! :) Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is.

Bewerkt: door Dotz

Ik ga er aan beginnen. ;)

Edit: post-77610-1289402503,54.png

Bewerkt: door Remcconen

Klein foutje weggewerkt: post-77610-1289404923,08.png

Geplaatst:

Klein foutje weggewerkt: post-77610-1289404923,08.png

Zou je ''Dotz'' wat groter kunnen maken? en dat zwaart spits toe laten lopen? Dat 'ie eindigt in een punt zeg maar? :$

Geplaatst:

Die punt eraan maken lukt me niet. Ik kan hem ook achter de tekst laten verdwijnen?

Geplaatst:

Dotz2.png

Zoiets?

Ja! Perfect! Nog één verzoekje (het houdt niet op :$ ). Zou de signature de afmetingen 500x150 kunnen krijgen :$ ? Ik had me vergist in de maximaal toegestane afmetingen.. Als 500x150 geen moooi resultaat levert met de tekst dan begrijp ik dat, maar wat groter zou leuk zijn :$ :$ . Overigens hoeft de tekst ''Høken is Normaal'' dan niet groter, alleen mijn naam en de afbeelding. Eventueel zou mijn naam wel deels achter de afbeelding en ''Høken is Normaal'' mogen vallen, als dat een mooi effect geeft :) .

Geplaatst:

Erachter geeft niet echt een mooi effect.

Dotz3.png

Hopelijk vind Remcconen het niet erg dat ik z'n aanvraag overneem? :$

Geplaatst:

Erachter geeft niet echt een mooi effect.

Dotz3.png

Hopelijk vind Remcconen het niet erg dat ik z'n aanvraag overneem? :$

Keihard bedankt :tu: ! Remcconen ook natuurlijk!

Waar is die report-knop! :@

Ik zou echt niet weten waar die reportknop zit, dat is best erg eigenlijk? We hébben toch wel een reportknop?

Geplaatst:

Bedank vooral Remcconen maar hoor, ik hoefde alleen een puntje te maken en wat te vergroten. :puh:

Maar dat is de laatste keer, want nu ken ik het geheim achter het puntje. 8)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...