Jump to content

Wie wil voor mij een Solid Edge tekening maken?


MJ_Forever

Recommended Posts

Hey,

maandag is onze laatste 4uurtjes CNC, we moeten nog minstens 1 middelmatig moeilijke tekening maken, maar ik heb het programma nog niet thuis.

Wie kan het tekenen voor mij? Het gaat om een Lamborghini Gallardo die getekend moet worden.

Stappen waarin dit moet gebeuren:

> Ga naar Solid Edge

> Ga naar view - sheet - 2d model

> zet de afbeelding in Solid edge (niet via de application button, maar via een andere knop rechts)

> maak een kader van 80 op 80

> zet de afbeelding erin

> ga naar line en dan klik je op curve

> nu kan je tekenen, om precies en mooi te tekenen: zoom heel dicht in!

> als je volledig klaar bent: doe de afbeelding weg en kijk naar je resultaat, als je nog dingen wil veranderen klik je op undo en je doet verder met afwerken.

> Teken de buitenkant (de wielen inbegrepen), de rest doe ik wel op school

> Als je tekening perfect is, doe de afbeelding weg.

> Maak groepen: - selecteer het kader (80 op 80) en klik bovenaan ergens op group, en vul groep 1 in, en dan accept.

- selecteer je tekening helemaal (shift), klik op group, en vul in groep 2 en accept.

Nu moet je enkel opslaan als, en klaar :)

Alvast bedankt!

(afbeelding: zie bijlage)

AFBEELDING IS EEN BITMAP (24), NIET VERANDEREN!!

Bewerkt: door MJ_Forever
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom bitmap (BMP) als je ook JPG op kunt slaan, is beter kwaliteit

I know, maar we moeten het op dat formaat doen

IK HEB DE STAPPEN VERANDERD/VERGEMAKKELIJKT MET 1 ZIN!

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

GEFELICITEERD

Wilt iemand na het maken van dit, even mijn wiskunde, biologie en scheikunde huiswerk maken?

Even serieus, denk jij echt dat iemand hier zoiets voor jou gaat doen? Je hebt toch op school wel pc's met deze programma's waar JIJ dit zou kunnen doen? Hoe komen andere mensen eigenlijk aan Solid Edge? Hebben die het gekregen van school of zoiets anders?

Trouwens, jij hebt al eerder gevraagd voor Solid Edge Academic. Ik kan hierbij dus uit concluderen dat jij die nog niet hebt gekregen?

Link to comment
Delen op andere websites

GEFELICITEERD

Wilt iemand na het maken van dit, even mijn wiskunde, biologie en scheikunde huiswerk maken?

Even serieus, denk jij echt dat iemand hier zoiets voor jou gaat doen? Je hebt toch op school wel pc's met deze programma's waar JIJ dit zou kunnen doen? Hoe komen andere mensen eigenlijk aan Solid Edge? Hebben die het gekregen van school of zoiets anders?

Trouwens, jij hebt al eerder gevraagd voor Solid Edge Academic. Ik kan hierbij dus uit concluderen dat jij die nog niet hebt gekregen?

Inderdaad we hebben het nog niet, en ps dit is geen huiswerk!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...