jordytwello Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Gta san andreas blijft vastzitten midden in spel na modden, ligt dit misschien aan het modden of kan het ook liggen aan schade aan de schijf Want kan modden via SAMI eigelijk schaden, want als de fout ligt bij schade aan de CD koop ik gewoon een nieuwe Maar weet iemand dat (bij installatie even geleden kwam er een fout cyclische redunatie fout misschien cd schade.? ALVAST BEDANKT. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Installeer modificaties met de hand, niet met SAMI. Dat programma zorgt "nog wel eens" voor problemen. Verplaatst vanuit SA: Technische Problemen naar III: Overige Hulp. Reageren
jordytwello Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Ja maar hij blijft vastzitten in het spel en van de hulp snap ik niks ook blijft de muziek doorgaan terwijl de rest doorgaat Reageren
proaz Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Ja maar hij blijft vastzitten in het spel en van de hulp snap ik niks ook blijft de muziek doorgaan terwijl de rest doorgaat als hij vastloopt als je in de buurt van de gemodde voertuig komt, erin zit, of uitstapt. Ligt het aan de mod. Als je gewoon wat rondrijd en NIET in de buurt komt van het voertuig (bijvoorbeeld infernus**) en hij loopt zomaar vast is OF je cd kapot OF je pc trekt et nie meer **die heb ik even genomen omdat hij maar 1 keer in de 2uur langsrijd ofzo Reageren
jordytwello Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Ja, ik denk dat het aan de cd lag want me laptop is gloednieuw ik heb al een cd andere gekocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.