TekaLoca Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 (bewerkt) Hi, als ik de GTA 2 Demo van de Rockstar Games site download, gebeurd alles goed maar ineens geeft hij dit als ik op 'Launch' druk. EDIT: De foto is een beetje onduidelijk.. dus klik. Bewerkt: 10 november 2010 door TekaLoca Reageren
proaz Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Hi, als ik de GTA 2 Demo van de Rockstar Games site download, gebeurd alles goed maar ineens geeft hij dit als ik op 'Launch' druk. EDIT: De foto is een beetje onduidelijk.. dus klik. al geprobeert om in compibaliteitsmodus uit te voere? dat zoort oude games zijn niet gemaakt voor windows 7. Ook wil et wel eens helpen om als administrator uit te voere Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Waarom installeer je de demo als het volledige spel gratis is? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2010 (bewerkt) Ik kon alleen de Demo versie vinden op de R* website. ö Bedankt Flits, even kijken of het werkt &proaz; ik heb gewoon Vista EDIT: Bedankt Flitskikker, het werkt prima. En ik wist niet dat die oude GTA's zo leuk waren Bewerkt: 10 november 2010 door TekaLoca Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Graag gedaan en veel plezier ermee! GTA2 is en blijft een topper natuurlijk. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$ Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$ Urenlang-doelloos-over-stoepen-heen-scheuren-en-autos-opblazen, geloof ik. Reageren
Dotz Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$ ''In die tijd'', wat respectloos! Ode aan retro's! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$ Urenlang-doelloos-over-stoepen-heen-scheuren-en-autos-opblazen, geloof ik. Inderdaad Ik zit nu alleen maar te free roam'en.. of hoe noemden ze dat in die tijd. :$ ''In die tijd'', wat respectloos! Ode aan retro's! Hihi :$ Reageren
Cheers. Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 Misschien ligt het aan die chinees op de achtergrond Reageren
Dotz Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Misschien ligt het aan die chinees op de achtergrond Anyway, ik vind niets over de demo's van GTA1 & 2 op wikigta. Misschien een ideetje? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 @Cheers. : Het probleem was al opgelost dus dit topic mocht naar mijn weten al lang dicht. En alweer post je een nutteloze post/ & Dotz: ik vond hem op de R* website. Reageren
Dotz Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 & Dotz: ik vond hem op de R* website. Lijkt me vrij logisch, waarom is dit naar mij gericht? :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 & Dotz: ik vond hem op de R* website. Lijkt me vrij logisch, waarom is dit naar mij gericht? :$ Jouw post leek op een vraag, niet? Reageren
Dotz Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Je voelde je aangesproken door de zin: ''Misschien een ideetje?''? ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.