Jump to content

bij laden save game --> new game starts

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb GTA SA origineel gekocht in de winkel.

Ik heb hem op mijn pc én mijn laptop geïnstalleerd. Nu heb ik in eerste instantie op zowel laptop als pc allebei een aparte game lopen, dus met 2 verschillende cj's. Nu wil ik de save game op mijn laptop overschrijven met die van mijn pc....dus save game van pc overzetten naar de laptop. Echter, van laptop naar pc werkt dit, maar van pc naar laptop niet: als ik dan de save game laad, gaat hij naar het laadscherm en erna start hij meteen een new game.....?

Geplaatst:

Ik denk dat dit niet het geval is, aangezien hij GTA San Andreas speelt met één CD op z'n laptop en z'n PC en dus naar alle waarschijnlijkheid gewoon dezelfde versies heeft van GTA San Andreas.

Geplaatst:

Ik heb zover ik weet geen update ge-installed. Wel heb ik op mijn pc CLEO geïnstalleerd en op mijn laptop niet, maar ik weet niet of dit wat uitmaakt?

Geplaatst:

Het kan zijn dat je pc-savegame een savegame is waarin mods zijn verwerkt, en die dus zijn opgeslagen. Dan is het logisch dat ze het waarschijnlijk niet doen. Probeer anders op je laptop cleo en de mods te installeren die je hebt gebruikt of verwijder tijdelijk cleo en de mods en kijk wat er dan gebeurd met de savegame zelf die je wilt overzetten naar je laptop.

Geplaatst:

Fout.

CLEO slaat niets op in de savegames, alleen echte SCM/script modificaties doen dat. Dat moet dus geen probleem uitmaken. Probeer wel eens gta_sa.set uit Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files te verwijderen.

Geplaatst:

ik heb nu de gta_sa.set meegekopieerd evenals alle andere bestanden in mijn pc map van gta user files gekopieerd naar mijn laptop. Dit had geen effect.

De gta_sa.set verwijderen en dan starten had ook geen effect

CLEO 4 werkt iig al niet op mijn GTA SA....dan krijg ik de foutmelding dat er een onbekende versie draait.

maar helemaal opnieuw beginnen dan...? geen idee hoe dit kan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...