Axelectric_ Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Telkens als ik een server wil joinen, komt er een download en na een tijdje disconnect ik, met deze error: Error downloading requested files. Failure when receiving data from the peer. Kan iemand helpen? 0 Reageren
Sublime Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Telkens als ik een server wil joinen, komt er een download en na een tijdje disconnect ik, met deze error: Error downloading requested files. Failure when receiving data from the peer. Kan iemand helpen? Klinkt als een probleem met je router? Ik zou niet weten of er poorten open moet voor MTA. Misschien moet je eens op http://portforward.com/ kijken of MTA daar tussen staat. 0 Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik had het nooit eerder, maar nu opeens wel :/ 0 Reageren
Sublime Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik had het nooit eerder, maar nu opeens wel :/ Heb je van router gewisseld, of van bedraad naar draadloos of andersom? Of heb je een virusprogramma geinstalleerd? 0 Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2010 (bewerkt) Virusprogramma geïnstalleerd ja EDIT: nl. avast! Free Antivirus Bewerkt: 11 november 2010 door Axelectric_ 0 Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Dus wat nu? 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.