Lisa_19 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 hoi hoi Ik heb een klein probleem weet iemand hoe je een powerpoint presentatie op youtube rijgt? ik heb al een account aangemaakt maar ik slaag er maar niet in om mijn presentatie op het internet te krijgen is het ook mogelijk om zo een presentatie naar de windows movie maker te verplaatsen? of moet ik hiervoor helemaal opnieuw beginnen? alvast bedankt! xxx Lisa Reageren
MaxVito Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Hallo, Het is mogeijk om camtasia te gebruiken daar mee kun je een powerpoint presentatie opnemen. Groetjes, Max Reageren
Lisa_19 Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Hallo, Het is mogeijk om camtasia te gebruiken daar mee kun je een powerpoint presentatie opnemen. Groetjes, Max waar vind ik dan camtasia? Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Een Powerpoint presentatie (*.ppt[x]) uploaden naar YouTube zal sowieso niet lukken. Maar wat probeer je dan te maken? Een soort slideshow? Reageren
Lisa_19 Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Een Powerpoint presentatie (*.ppt[x]) uploaden naar YouTube zal sowieso niet lukken. Maar wat probeer je dan te maken? Een soort slideshow? zo ongeveer ik experimenteer met powerpoint presentaties en heb al heel wat positieve reacties gekrege maar ik zou graag wille wete wat anderen (buiten de familie) van mijn werk vinden vandaar de vraag hoe ik deze op youtube krijg Reageren
MaxVito Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Hier vindt je camtasia: http://www.techsmith.com/camtasia/ Mvg, Max Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 je moet gewoon camtasia downloaden en dan recorden en dan de diashow laten gaan zodat ie dat opneemt Reageren
Gast Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Helaas kost Camtasia geld, maar je kan altijd de 30-dagen, of hoeveel dagen het ook is, trial gebruiken. Als je het iets vindt, kun je het altijd nog kopen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Je kunt ook producten zoals deze proberen. De nieuwe Office 2010 bevat zelf een ingebouwde functie om je presentatie naar een video om te zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.