Royemmen Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik ging laatst rond middernacht naar El Castillo Del Diablo om op zoek te gaan naar het vreemde figuur wat hier 's nachts op het kerkhof rond zou dwalen, tevergeefs heb ik niets gevonden. Ik heb ong. een uur naar het kerkhof zitten staren maar er gebeurde niets. Toen ik de jetpack-cheat deed (Ja, ik gebruik cheats, nou en?), en ik steeg op kwam er opeens een klein vliegtuigje overvliegen en vlak daarvoor hoorde en zag ik enkele ontploffingen. Ik heb geen screen Kan dit ergens naar verwijzen of heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? Greetzz Roy Reageren
Royboow Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik ging laatst rond middernacht naar El Castillo Del Diablo om op zoek te gaan naar het vreemde figuur wat hier 's nachts op het kerkhof rond zou dwalen, tevergeefs heb ik niets gevonden. Ik heb ong. een uur naar het kerkhof zitten staren maar er gebeurde niets. Toen ik de jetpack-cheat deed (Ja, ik gebruik cheats, nou en?), en ik steeg op kwam er opeens een klein vliegtuigje overvliegen en vlak daarvoor hoorde en zag ik enkele ontploffingen. Ik heb geen screen Kan dit ergens naar verwijzen of heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? Greetzz Roy er storten wel eens vliegtuigen neer in San Andreas Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Mocht je naar bigfoot of een ander verschijnsel zoeken: die bestaan niet. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Er is een glitch dat er wel eens wat vliegtuig plotseling voor jou kunnen neerstorten. Er is verder niet echt een mythe daar. Alles is al een keer gevonden.. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Dat is pech dat die vliegtuig dan net naast je neerstort Reageren
_niickk Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Het gebeurt inderdaad best vaak dat er een vliegtuig bij je in de buurt neer stort, het gebeurt ook vaak in het centrum van San Fierro, maar ook in het centrum van Los Santos, bij de laatste stad met name in de buurt bij de ZIP kledingwinkel. In het zuidwesten in de bergen heb je ook wel eens auto's die bovenop een berg spawnen en naar beneden rollen & dus ontploffen. er zijn verder totaal geen 'mythes', behalve als je vindt dat mods mythes zijn. Reageren
Gast Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Een mythe is alleen het verhaal,er zijn dus wel degelijk mythes in SA maar die zijn gekraakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.