Jump to content

El Castillo Del Diablo


Royemmen

Recommended Posts

Ik ging laatst rond middernacht naar El Castillo Del Diablo om op zoek te gaan naar het vreemde figuur wat hier 's nachts op het kerkhof rond zou dwalen, tevergeefs heb ik niets gevonden. Ik heb ong. een uur naar het kerkhof zitten staren maar er gebeurde niets. Toen ik de jetpack-cheat deed (Ja, ik gebruik cheats, nou en?), en ik steeg op kwam er opeens een klein vliegtuigje overvliegen en vlak daarvoor hoorde en zag ik enkele ontploffingen. Ik heb geen screen

Kan dit ergens naar verwijzen of heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?

Greetzz

Roy 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging laatst rond middernacht naar El Castillo Del Diablo om op zoek te gaan naar het vreemde figuur wat hier 's nachts op het kerkhof rond zou dwalen, tevergeefs heb ik niets gevonden. Ik heb ong. een uur naar het kerkhof zitten staren maar er gebeurde niets. Toen ik de jetpack-cheat deed (Ja, ik gebruik cheats, nou en?), en ik steeg op kwam er opeens een klein vliegtuigje overvliegen en vlak daarvoor hoorde en zag ik enkele ontploffingen. Ik heb geen screen

Kan dit ergens naar verwijzen of heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?

Greetzz

Roy 8)

er storten wel eens vliegtuigen neer in San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Het gebeurt inderdaad best vaak dat er een vliegtuig bij je in de buurt neer stort, het gebeurt ook vaak in het centrum van San Fierro, maar ook in het centrum van Los Santos, bij de laatste stad met name in de buurt bij de ZIP kledingwinkel. In het zuidwesten in de bergen heb je ook wel eens auto's die bovenop een berg spawnen en naar beneden rollen & dus ontploffen. er zijn verder totaal geen 'mythes', behalve als je vindt dat mods mythes zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...