Jump to content

Only Girls in the World

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hou je hoofd wat dicht bij het scherm.

Heey kids,

Na een jaar en een paar maanden heb ik opnieuw PS geinstalleerd, namelijk CS5. Voorheen werkte ik met CS2. Het was even wennen want ik was veel dingen vergeten, maar toch kan ik nog mooie dingen doen met Photoshop. Het was ook even wennen aan de nieuwe CS5, maar ik ben redelijk content van mijn werkje. Here you go:

NicoleScherzinger-1.jpg

Origineel:

NicoleScherzinger-2.jpg

Soms kan door het contrast van het scherm de tekst niet zichtbaar zijn, let dus op.

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Netjes! Ik vind hem erg mooi! Helaas vind ik dat meisje zelf niet zo mooi, maar de sig opzich is erg mooi en stijlvol!

Dank je ! Nog reacties?

Geplaatst:

Ik ben er niet zo erg over te spreken. Wat mij vooral opvalt is het korrelige filter dat over Nicole heen hangt. Dat maakt het weliswaar wat artistieker, maar dat vloekt een beetje met de gladde, vloeiende tekst. De achtergrond ziet er wel weer goed uit, een beetje grauw en mysterieus. Nicole gaat daar ook goed in op, al zie je dat niet doordat de tekst er voor staat. Dat vind ik ook meteen het grootste minpunt aan de signature. De tekst is iets te opvallend, in verhouding tot de rest. Je zou eens kunnen proberen deze ook wat somberder te maken, en er misschien wat kleine effectjes overheen te gooien. Al met al is 't best een aardige signature, maar het is niet echt mijn smaak.

Geplaatst:

Ik ben er niet zo erg over te spreken. Wat mij vooral opvalt is het korrelige filter dat over Nicole heen hangt. Dat maakt het weliswaar wat artistieker, maar dat vloekt een beetje met de gladde, vloeiende tekst. De achtergrond ziet er wel weer goed uit, een beetje grauw en mysterieus. Nicole gaat daar ook goed in op, al zie je dat niet doordat de tekst er voor staat. Dat vind ik ook meteen het grootste minpunt aan de signature. De tekst is iets te opvallend, in verhouding tot de rest. Je zou eens kunnen proberen deze ook wat somberder te maken, en er misschien wat kleine effectjes overheen te gooien. Al met al is 't best een aardige signature, maar het is niet echt mijn smaak.

Oke, kzal in het weekend eens een paar dingen bewerken die de signature beter kunnen maken ;).

Nog reacties?

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben da wel een beetje laat:

Ik vind hem simpel gemaaakt.

Je download een plaatje van internet, open een nieuw bestand in B&W (black and white) filter er overheen en dan klaar.

ik vind het een 1

EDIT:

Ik keek naar de zwart wit foto, sorry, maar als de bovenste door jouw gemaakt is: Dan vind ik het een 7.

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

Je download een plaatje van internet, open een nieuw bestand in B&W (black and white) filter er overheen en dan klaar.

ik vind het een 1

Lol hoezo, kijk eens verder dan de render, kijk naar de zijkanten, de tekst, de effecten, de smudge.

Of heb je het over je eigen signatures ;p

Geplaatst:

ik vind het een 1

Hij is inderdaad redelijk simpel. Maar er is meer aan gedaan dan de B&W 'filter', het font is bijvoorbeeld erg goed gekozen. Ik zelf vind 'm ook niet zo heel erg mooi, wat mij betreft is hij te donker. Heb je hiervoor een smudge stick filter gebruikt? [6/10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Huh? Is dat Nicole? Djeezes, ik dacht echt dat dat Bill Kaulitz was..:7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...