gta0mensendood0knaller Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Hallo Lezer ik heb een probleem met de app store op me ipod touch 8gb 3g ik wl een acount aanmaken voor de appstore nou heb ik die al allen wil ik een acount om betaalde aaps te kunnen kopen en zegt aleen visa crade mastercarde of amex en ik heb een abn ambro pas waar alleen maestro op staat maar bij de apple store vraagt die om cvc code en kaartnummer help graag danl k Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Voer al je gegevens nog eens opnieuw in, en deze keer correct. Reageren
Pesimist Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Hallo Lezer ik heb een probleem met de app store op me ipod touch 8gb 3g ik wl een acount aanmaken voor de appstore nou heb ik die al allen wil ik een acount om betaalde aaps te kunnen kopen en zegt aleen visa crade mastercarde of amex en ik heb een abn ambro pas waar alleen maestro op staat maar bij de apple store vraagt die om cvc code en kaartnummer help graag danl k Je kan denk ik alleen met een creditcard en geen pinpas zelfde probleem hier:( maar mischien niet. Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Kan je misschien leestekens (punten, komma's, ...) aan je bericht toevoegen? Dan kunnen we beter lezen wat je probleem nu is. Reageren
Cilly Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Via iTunes een account aanmaken. Dan kun je via Click&Buy (automatische incasso) Apps kopen. Of je koopt gewoon een iTunes-card. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.