peter-de-gekste Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Hallo allemaal, Ik ben woensdag naar een concert geweest, waar ik met mijn iPhone een filmpje heb gemaakt. Dit filmpje staat alleen een kwartslag gedraaid. Hebben jullie enig idee hoe ik dit terug kan draaien? Via windows movie maker/media player lukt het niet, want het is in HD opgenomen, en die kunnen dat niet openen/afspelen. Met VLC kan ik hem wel openen, maar niet draaien voor zover ik gevonden heb.. Hoop dat jullie het weten;) Groetjes, Peter Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Probeer het eens met Sony Vegas. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Die heb ik niet meer(A) Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Dat kun je eventueel downloaden . Maar volgens mijn moet HD wel kunnen in de nieuwste Movie Maker. (weet niet zeker) Reageren
Woody268 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 (bewerkt) Wat ook kan gebruiken is 'Dvdvideosoft free flip en rotate' is een klein programmatje van maar 16 MB groot. Ik heb met dat programma geen ervaring, maar wel met andere programma's van die site en die werken héél goed en worden geregeld bijgewerkt. Dus zal dat ook wel een goed programma zijn! link: klik Mvg, Woody Bewerkt: 13 november 2010 door woody268 Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Het werkt inderdaad, thanks. Je levert alleen wel erg in op geluid en beeld kwaliteit.. Dus dat is erg jammer. Extensie veranderen in de bestandsnaam helpt niet, kan alleen gemaakt worden als AVI.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.