Marshall16 Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Ik heb een paar vragen over ''The Ballad of Gay Tony'' voor op de Xbox 360. 1. Hoe verwissel ik, van de AA-12, de explosive shells met de standard shells? 2. En hoe activeer ik de nitro die op sommige sportauto's zitten? Danku. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Die explosive kogels kan je gewoon kiezen in een Ammunation (heet dat wel zo in GTA IV? :$ ) je weet wel wat ik bedoel, ga bij het wapen staan, dan kan je kiezen 'Explosive Shelfs (ofzo)' en de andere (dus de gewone) En de nitro die op de sportwagen's zitten kan je alleen gebruiken in races Reageren
Marshall16 Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2010 (bewerkt) Die explosive kogels kan je gewoon kiezen in een Ammunation (heet dat wel zo in GTA IV? :$ ) je weet wel wat ik bedoel, ga bij het wapen staan, dan kan je kiezen 'Explosive Shelfs (ofzo)' en de andere (dus de gewone) En de nitro die op de sportwagen's zitten kan je alleen gebruiken in races Oke, maar kan dat ook als ik de ''Advanced Guns cheat'' gebruik? En hoe kies ik dat als ik wel zo'n gun op de straat tegenkom? Bewerkt: 12 november 2010 door Marshall16 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 (bewerkt) Die explosive kogels kan je gewoon kiezen in een Ammunation (heet dat wel zo in GTA IV? :$ ) je weet wel wat ik bedoel, ga bij het wapen staan, dan kan je kiezen 'Explosive Shelfs (ofzo)' en de andere (dus de gewone) En de nitro die op de sportwagen's zitten kan je alleen gebruiken in races Oke, maar kan dat ook als ik de ''Advanced Guns cheat'' gebruik? En hoe kies ik dat als ik wel zo'n gun op de straat tegenkom? Bij de Advanced Gun cheat krijg je alleen de explosive rounds. Kan je dus niet kiezen. En wat bedoel je met dit?: En hoe kies ik dat als ik wel zo'n gun op de straat tegenkom? Bewerkt: 12 november 2010 door TekaLoca Reageren
Marshall16 Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Nee laat maar ik snap het al. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Aight Veel plezier ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.