Jump to content

website ideetje begonnen


fabianb

Recommended Posts

Halloa

Ik had dus een ideetje in mijn hoofd om een website'je te beginnen over de financiele status van game studios en publishers. Ik ben dit dus al begonnen maar het zal beter en leuker zijn dit met een klein groeppie te doen. Helaas krijg je nu nog niks ervoor maar als het gaat lopen krijgt iedereen zo zijn deeltje van de advertentie winst. Misschien mensen die zin hebben om mee te helpen? Je zal vanzelf zien, hoe groter je inzet hoe sneller je iets meekrijgt aan geld. En nee, ik hoef geen mensen die het voor het geld doen maar mensen die het gewoon leuk vinden om mee te werken en later kunnen zeggen. Kijk, hier heb ik aan meegewerkt .

Ik heb al wat ervaring met website's en seo etc. Ben meer van het adverteren en seo etc dan website's ook echt zelf te bouwen. Maar hebben er mensen behoefte aan? Zou toppie zijn

PS: geld verdienen zit er voorlopig nog niet in! en als het een beetje gaat lopen met advertenties stop ik toch al het geld in mijn eigen advertenties om natuurlijk zelf ook populaider te worden uiteraard. Winst moet dus even op zich laten wachten. We hebben ook al een mobiele versie online gezet , hier zijn we dan ook erg blij mee! Wil je aan de mobiele versie meehelpen? Mail dan aub We zijn momenteel met zijn 2en.

En dit is geen spam, -.- ik zoek gewoon mensen die zo aardig willen zijn te helpen! MvG Fabian!

>>> Door Flitskikker: Links verwijderd. Reclame is niet toegestaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan misschien geen spam, maar wel reclame. En dit is verboden hier.

Waar moet ik dan vragen of mensen me willen helpen lol, ik ben het pas een paar dagen geleden begonnen en voor reclame maken weet ik wel betere ideeën dan het hierop te plaatsen lol.

MvG Fabian

Link to comment
Delen op andere websites

Waar? Het kan wel op GTAForum, maar dan zal je er voor moeten betalen. Hiervoor kun je contact opnemen met de eigenaar van de website: @Joriz.

En of jij nu wel of geen betere plaatsen weet, dat je hier nu reclame maakt is een feit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...